Toon posts:

[G11 Keyboard] Functie MR knop

Pagina: 1
Acties:
  • 887 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de g11 toetsenbord. (EN VOOR DE MODS, NEE HET STAAT NIET IN DE HANDLEINDING #(@*!#()! >:) )

Links van mijn toetsenbord zitten gtoetsen en daarboven
M1 M2 en M3 daarnaast staat een MR knop
Als ik die MR knop aanzet,of uit, gebeurdt er niet's

Wat is dan de functie van die knop:)?

EDIT:

Me vriend is even langsgekomen,en die heeft hetzelfde toetsenbord..

kan dus slotje op:)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 21:17 ]

Verwijderd

Eerste hit op Google werkt ook goed zoek op g11 keyboard mr key

There are many things that makes the G11 a “gaming” keyboard. One of course is all the macro keys, 54 in fact. The macro keys can be recorded with the Logitech software or you can record while in-game or anywhere with the MR button. Simply press the MR button so it lights up, press the G key you want to record the macro to, and when the MR button starts flashing, you type and it records. Press the MR button again when your done and the macro is recorded and ready to use.

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:05
Dat werd toch al uitgelegd in je vorige topic?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

MR -> kies een G KNOP -> duw toetsencombinatie in -> MR

Als ge nu op die G KNOP ramt wordt die toetsencombi uitgevoert ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

hallo ik speel namelijk css
Maar ik zou zo graag die mr toetsen willen gebruiken ingam bv om zo van die chat teksten te zeggen
Bv: This Heady Was Sponsored By,... nick

Hoe bind ik dit in game? of in de config ik heb dit namelijk al duizend x uitgeprobeerd.

Jumping is not a crime

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:14

Twazerty

AVCHDCoder developer

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 23:25:
hallo ik speel namelijk css
Maar ik zou zo graag die mr toetsen willen gebruiken ingam bv om zo van die chat teksten te zeggen
Bv: This Heady Was Sponsored By,... nick

Hoe bind ik dit in game? of in de config ik heb dit namelijk al duizend x uitgeprobeerd.

Jumping is not a crime
met de g toetsen kun je niets binden alleen bestaande toetsen achter elkaar uitvoeren. Stel je wilt dat er iets gezegt word met een g toets:
MR -> G toets -> (stel dat iets zeggen de y is) y -> typ in This Heady Was Sponsored By,... nick - > enter -> MR

zo werkt dat. Als je nu ingame op die g toets drukt word gewoon de y ingetypt vervolgens elke letter achterelkaar. Vervolgens enter. Gaat zeer vlug. Ik gebruik zelf de G toetsen voor Foobar2000. Word een stuk of elf x op tab gedrukt en dat gaat zeer snel.

[ Voor 57% gewijzigd door Twazerty op 03-01-2008 23:56 ]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Pagina: 1