Na uploaden nieuwe nog steeds oude site zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 632 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 21:15
Na het uploaden van een nieuwe site blijft de oude pagina terug komen in plaats van de nieuwe. Als ik via ftp deze index.htm weer download en dan open, zie ik dat er wel degelijk de nieuwe staat. Ik vermoed dat het een tijdje duurt voordat de site live gaat.

Verversen met CTRL+F5 heb ik geprobeerd en heb ook nog een nieuwe browser geinstalleerd om te kijken of dit enig resultaat te weeg zou kunnen brengen, maar helaas. Is dit normaal?

Bovendien zou ik graag Joomla willen gebruiken, maar vrees dat dit niet gaat werken als de pagina's niet direct vernieuwd worden. Is er toch een mogelijkheid dat ik Joomla zou kunnen gebruiken (door bv een server lokaal op te zetten)?

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Zit je achter een proxy server? het kan namelijk zijn dat de proxy de oude site nog in de cache heeft staan!

• de_jabberwock
Geen idee, ik heb wel iemand gebeld om vanuit zijn pc de site te benaderen, maar daar was ook alleen de oude zichtbaar. Maar dat zou kunnen aangezien zij de site ook wel vaker bezoeken. De site is: http://www.scheyvenhof.nl/HTML-Schey/index.htm (hoop dat het in dit geval niet heel erg is om een beetje reclame te maken). Daar zou moeten staan dat een nieuwe site live gaat binnenkort. Zou iemand willen checken of ze dit zien?

En als ik achter een proxy zou zitten, kan ik daar iets aan doen? en kan ik Joomla dan gebruiken?

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
"Kan geen verbinding maken."
Niet dus.

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 11:26
De site geeft niks meer dan een 404. Heb je toevallig net van hosts gewisseld en dat de DNS nog naar de oude host linkt?

Homey — Critics are those without skills to create.

• de_jabberwock
nu is hij inderdaad helemaal down... flooding mss?

• de_jabberwock
Nee ik ben niet van host gewisseld (zo ver ik weet). Ik ga er vanuit dat ik het zou weten als ik van host gewisseld zou zijn, niet?

• de_jabberwock
De site is er weer (en nog altijd hetzelfde).

Verwijderd

Tja misschien dat er iets niet goed gaat bij je hoster? Misschien dat je een of ander cheap-abbo ergens hebt bij een toko die maar 1x per dag update?

• de_jabberwock
Ik zit bij active24 (volgens mij) en heb deze site overgenomen van een prutser. Zie op de site geen omschrijving van wanneer servers geupdate worden.. Je zou denken dat je met FTP rechtstreeks de server wijzigd, niet?

*Edit: ik denk dat alleen de domeinnaam daar is geregistreerd.. ga ff uitzoeken waar ie gehost wordt...
*edit 2: zie dat het ook active24 is die mijn site hosten

[ Voor 30% gewijzigd door de_jabberwock op 28-12-2007 18:55 ]

• de_jabberwock
Ik zie na even googlen dat er alleen maar van dit soort ellende is met active24. Denk dat ik maar een andere host ga zoeken, want dit ziet er niet rooskleurig uit. Hopen dat het overstappen geen problemen gaat opleveren.

Toch bedankt, dit topic kan wat mij betreft wel op slot.... conclusie: active24 suckt... zucht

*edit: http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1986

[ Voor 8% gewijzigd door de_jabberwock op 28-12-2007 19:00 ]

Pagina: 1