Zoals de topic naam het al een beetje zegt loopt vista vast als ik ook maar iets wil doen met mijn d schijf of ik nou wil defragmenteren of een groot bestand overzet.
Ik heb het hier gezet omdat ik en een vriend van mij denken dat het aan vista ligt.
Aangezien de hd het in xp wel goed deed en O&O defrag geeft ook gewoon aan dat de schijf goed is ook de chkdsk in O&O defrag zegt dat het goed is.
maar als ik nou in command d: chkdsk doet loopt ie vast maar zoals ik al zei zegt O&O defrag dat ie wel goed is en in xp deed die het ook nog goed de hd.hier nog een screenie van de melding wanneer die opnieuw is opgestart.

systeem specs:
Amd opteron 146
asrock 939NF6G-VSTA
2 keer samsung 500 gig de hd501lj
1 keer een wd 320gig hd
zalman 500 watt
alle hd's zijn aangesloten op de sata poorten
Ik heb het hier gezet omdat ik en een vriend van mij denken dat het aan vista ligt.
Aangezien de hd het in xp wel goed deed en O&O defrag geeft ook gewoon aan dat de schijf goed is ook de chkdsk in O&O defrag zegt dat het goed is.
maar als ik nou in command d: chkdsk doet loopt ie vast maar zoals ik al zei zegt O&O defrag dat ie wel goed is en in xp deed die het ook nog goed de hd.hier nog een screenie van de melding wanneer die opnieuw is opgestart.

systeem specs:
Amd opteron 146
asrock 939NF6G-VSTA
2 keer samsung 500 gig de hd501lj
1 keer een wd 320gig hd
zalman 500 watt
alle hd's zijn aangesloten op de sata poorten
[ Voor 6% gewijzigd door Jazekerrrrr op 29-12-2007 07:46 ]