Ik heb hier een Samsung LCD LE23R3. Dit is zoals de naam van het scherm doet verraden een 23 inch scherm. Deze heb ik op mijn slaapkamer als multipurpose scherm staan. Dit betekent dat ik hem gebruik als scherm voor Films via DVD speler. Films via computer( Het is ook al mijn PC scherm geworden. Werkt best lekker) Games via computer en natuurlijk ook games via consoles. De eerste 3 dingen lukken geweldig en als nooit te voren.
Alleen ik heb hier 2 consoles staan, een Snes en een Gamecube. De snes werkt perfect op dit LCD. Verschillende games en alles qua kleur en geluid en alles is gewoon goed( deze is aangesloten op de Kabel aansluiting van mijn TV) Maar de gamecube heeft toch wat meer moeite om goed beeld uit te poepen op dit scherm
Ik gebruik zowel de scart kabel als de standaard Svideo kabel. Beide kabels werken niet op dit scherm. Ze werken zelfs zo erg met zoveel ghosting en interlace dat het beeld er niet alleen maar onscherp opkomt maar ook nog eens dat de kleuren niet kloppen. Alle beelden die ervan komen lijken alsof ze met een goedkope videocamera zijn geschoten en zo op het beeld gezet. Het geluid daarentegen is wel weer perfect
Wat ik vreemd vind want als het aan de kabels lag dan moest het geluid ook bagger zijn.
Nou wil ik weten wat is de oplossing voor het gebruik van mijn LCD icm mijn Gamcube. Ik zat zelf te denken aan de componentkabel voor de Wii kopen en die gebruiken op de digitale AV out van mijn Gamecube. Maar ik heb dit nagevraagd bij Nedgame( Groningse game winkel) en die vertelden mij dat het niet ging werken en hebben mij een scartkabel aangesmeerd dus
Ik heb ook al op Internet opgezocht en wat in het Wii en Gamecube topic gezocht. Maar daar kwam ik alleen maar uit op dat er niets was om opgelost te worden.....
Alleen ik heb hier 2 consoles staan, een Snes en een Gamecube. De snes werkt perfect op dit LCD. Verschillende games en alles qua kleur en geluid en alles is gewoon goed( deze is aangesloten op de Kabel aansluiting van mijn TV) Maar de gamecube heeft toch wat meer moeite om goed beeld uit te poepen op dit scherm
Nou wil ik weten wat is de oplossing voor het gebruik van mijn LCD icm mijn Gamcube. Ik zat zelf te denken aan de componentkabel voor de Wii kopen en die gebruiken op de digitale AV out van mijn Gamecube. Maar ik heb dit nagevraagd bij Nedgame( Groningse game winkel) en die vertelden mij dat het niet ging werken en hebben mij een scartkabel aangesmeerd dus
Ik heb ook al op Internet opgezocht en wat in het Wii en Gamecube topic gezocht. Maar daar kwam ik alleen maar uit op dat er niets was om opgelost te worden.....
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker