Ik heb zojuist Digitenne (van KPN) aangevraagd. Alleen vraag ik me NU (jaja, lekker op tijd) opeens af hoe het zit met radio-zenders. Die zitten er wel bij, maar als ik de handleidingen van die website downloadt en doorlees dan wordt er bijna niets over verteld. Hooguit dat je optioneel via tulpstekkers je via je versterker radio kunt luisteren op je losse audio-apparatuur. Da's wel naatje eigenlijk. Zijn hier andere oplossingen voor?
Oftewel: zijn er hier mensen die Digitenne hebben en iets hebben geregeld om audio (of zelfs ook video) signaal om te zetten naar COAX ofzo? Ik ben me er van bewust dat ik dan niet mijn tuner kan gebruiken, maar als ik maar via (de al bestaande COAX bekabeling die er ligt hier in huis) de kabel kan gebruiken om mijn radio's aan te sturen. Of wil ik weer 's iets wat niet kan?
Oftewel: zijn er hier mensen die Digitenne hebben en iets hebben geregeld om audio (of zelfs ook video) signaal om te zetten naar COAX ofzo? Ik ben me er van bewust dat ik dan niet mijn tuner kan gebruiken, maar als ik maar via (de al bestaande COAX bekabeling die er ligt hier in huis) de kabel kan gebruiken om mijn radio's aan te sturen. Of wil ik weer 's iets wat niet kan?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.