RSS-feed per artikel

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• falcon_050
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 20:20
Ik post slechts zelden, maar als ik dat doe wil ik graag het betreffende artikel +reacties in RSS volgen. Lijkt niet te kunnen maar misschien zoek ik slecht....... Zal zodirect eens kijken of deze forumpost wel per RSS gevolgd kan worden. (Dat lukt dus wel)

[ Voor 3% gewijzigd door falcon_050 op 28-12-2007 17:07 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Leuke feature request :) . Zou je hem op Devtrack willen zetten? Dan hebben onze ontwikkelaars alle items bij elkaar staan.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Voor zover ik weet is het argument om dat niet te doen nog steeds geldig: als we de gehele content van artikelen (+ reacties) op alternatieve wijze zouden aanbieden dan lopen we daarmee views en dus reclame-inkomsten mis...

Intentionally left blank

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat is zeker waar crisp. Verder denkend: is het een idee als feature voor abonnees? Die zien tenslotte toch al geen advertenties.

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
crisp schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:25:
Voor zover ik weet is het argument om dat niet te doen nog steeds geldig: als we de gehele content van artikelen (+ reacties) op alternatieve wijze zouden aanbieden dan lopen we daarmee views en dus reclame-inkomsten mis...
Waarom geldt dat voor het forum niet?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

GlowMouse schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:33:
[...]

Waarom geldt dat voor het forum niet?
Het forum is advertentie-technisch helemaal niet zo interessant, en daarbij gaat het op een forum toch meer om de discussie zelf, en om daaraan mee te kunnen doen zal je toch weer naar de site moeten ;)

Maar goed, uiteindelijk zal iemand van het MT hier een antwoord op moeten geven, ik herhaal alleen maar wat de afgelopen jaren het argument was om niet volledige artikelen en reakties in de RSS op te nemen (dit is niet de eerste keer dat dit gevraagd wordt ;))...

Intentionally left blank

Pagina: 1