[Medal of honor: Allied Assault] Haperend beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-12 15:46
Ik heb laatst weer MOHAA geinstalleerd, het blijft een geweldige game.

Hiermee heb ik alleen het volgende probleem:

Tijdens multiplayer games hapert de game nogal, de haperingen zijn niet superstorend maar wel vervelend als je net iemand in je vizier hebt. Ik dacht eerst dat dit te maken had met lag problemen vanwege mijn draadloze netwerk maar dat was toch niet het geval. De ping tijden blijven netjes <50.

Wanneer ik een multiplayer game start zonder overige spelers erin hapert de boel ook om ongveer de 5 seconden. Onderin het beeld verschijnt de melding "Trage Server", lijkt mij zeer sterk want ik speel het spel gewoon lokaal, er zijn dus ook geen andere spelers online binnen mijn server.

Het viel mij verder ook op dat de CPU load wel heel erg zwaar was, deze stond continu op +90%
Ik vermoed zelf dat de CPU load er voor zorgt dat ik haperingen krijg. Verder draai ik de laatste Nvidia drivers.

Tijdens het spelen van Call of Duty 2 heb ik deze haperingen niet. Mohaa is een oud spel en mijn pc-tje zou hem met alle toeters en bellen aan fluitend moeten kunnen draaien.

Mijn systeem:

E6600
2GB RAM
EVGA GeForce 8800 GTS 320 MB
Window Vista Business

Iemand die dit probleem ook wel eens heeft gehad? Ik neig ernaar om Vista te verdenken...

[ Voor 4% gewijzigd door Vlassie1980 op 28-12-2007 13:45 ]

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:50
Via compatibility modus al geprobeerd op te starten als Windows XP?

AULXJMHR

• Vlassie1980
DPhoenix schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:45:
Via compatibility modus al geprobeerd op te starten als Windows XP?
Ja, dit heb ik inderdaad al geprobeerd. Maakte geen verschil.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Nippletwister schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:00:
[...]

Ja, dit heb ik inderdaad al geprobeerd. Maakte geen verschil.
Waarvoor geef je dat dan niet aan in je OP?

Heb je hem sowieso al gepatched? En als je CPU een hogere load heeft lijkt het mij sterk dat er netwerkproblemen zijn dat hij "trage server" aangeeft, of hij bedoelt dat de server zelf moeite heeft te draaien.

Misschien een stom probeerseltje, maar probeer eens op een andere PC een server op te zetten binnen het netwerk en daarmee te connecten (liefst een PC met XP die het zeker trekt). Krijg je dan weer "trage server"?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Vlassie1980
LiquidT_NL schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:10:
[...]

Waarvoor geef je dat dan niet aan in je OP?

Heb je hem sowieso al gepatched? En als je CPU een hogere load heeft lijkt het mij sterk dat er netwerkproblemen zijn dat hij "trage server" aangeeft, of hij bedoelt dat de server zelf moeite heeft te draaien.

Misschien een stom probeerseltje, maar probeer eens op een andere PC een server op te zetten binnen het netwerk en daarmee te connecten (liefst een PC met XP die het zeker trekt). Krijg je dan weer "trage server"?
Ik heb hem inderdaad al gepatched naar de laatste versie.

Verder heb ik vaak zat de melding "Trage Server" meegemaakt terwijl die in feite nergens op sloeg, er zijn zeker meer MOHAA spelers die daarover mee kunnen praten.

Als ik vanavond tijd heb zal ik MOHAA eens installen op mijn laptop (XP) en kijken wat die doet/

• Jackdaw
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:01
Al geprobeerd om via Escape-Multiplayeroptions de verbinding op LAN of DSL oid te zetten? Grote kans dat hij daar nog op Inbel staat ofzo. Dit zorgt ook voor lag e.d.
Pagina: 1