Hallo,
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een pc gebouwd:
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4200 CPU CLock 2200MHz Memory speed 667 Mhz met een
moederboard van MSI K9N SLI 2F NF 570 AM2 waarop
1x 1 Gb werkgeheugen gebouwd met
IDE WD 200 Gb en
EVGA Geforce 7200GS 128 Mb tv dvi[b]
OS is XP media center edition 2005 origineel
Waarop ik inmiddels Firefox, Thunderbird en Epson heb geinstalleerd. SP2 zat er niet bij !@#$% Nu kom ik het volgende probleem tegen
RPC server is niet beschikbaar.
ik heb hiermee problemen met het installeren van de ethernetkaart die via systeembeheer normaal functioneert, heb geprobeerd via
start, deze computer (rechtermuis), beheren, services en toepassingen, de RPC te resetten maar dat lukt niet en beide (RPC + Locator)staan op automatisch waarbij RPC aangeeft te zijn gestart.
Het lullige is dat ik SP2 niet kan installeren omdat ik geen internetverbinding tot stand kan brengen (want ik vermoed dat dit ook al het eea zal verhelpen)
Wie weet raad ?!?
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een pc gebouwd:
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4200 CPU CLock 2200MHz Memory speed 667 Mhz met een
moederboard van MSI K9N SLI 2F NF 570 AM2 waarop
1x 1 Gb werkgeheugen gebouwd met
IDE WD 200 Gb en
EVGA Geforce 7200GS 128 Mb tv dvi[b]
OS is XP media center edition 2005 origineel
Waarop ik inmiddels Firefox, Thunderbird en Epson heb geinstalleerd. SP2 zat er niet bij !@#$% Nu kom ik het volgende probleem tegen
RPC server is niet beschikbaar.
ik heb hiermee problemen met het installeren van de ethernetkaart die via systeembeheer normaal functioneert, heb geprobeerd via
start, deze computer (rechtermuis), beheren, services en toepassingen, de RPC te resetten maar dat lukt niet en beide (RPC + Locator)staan op automatisch waarbij RPC aangeeft te zijn gestart.
Het lullige is dat ik SP2 niet kan installeren omdat ik geen internetverbinding tot stand kan brengen (want ik vermoed dat dit ook al het eea zal verhelpen)
Wie weet raad ?!?