Ik heb elke twee maanden een vreselijke nachtmerrie. Dan drom ik over de dag dat ik mijn telefoon rekening ontvang. Ik heb dus besloten om op kabel over te gaan om daar voorgoed vanaf te zijn. Nu kijk ik op internet-kabel.pagina.nl ofzo. (Heb hier ergens op de forum gelezen) En wat gebeurt er!!!!! Ik kan me volgens dat site hier in Haarlem allen op UPC abonneren. Chello dus. Nou ik naat Chello bellO en wat zeggen ze ... !! Het is pas 13 feb bij mij in de buurt beschikbaar. Nou ik w88. En de nacht merries gaan maar door, telefoon rekening past niet in de brieven bus. Eindelijk is het zo vber en wat blijkt er! Het is nog steeds niet beschikbaar en nu zeggen ze niet eens wanneer het beschikbaar is.
IEMAND HELP ME ALSJEBLIEFT VOOR DAT IK UIT HET RAAM SPRING!!! Ik moet gewoon een goede kabel internet provider hebben. Het is laat... of niet ... ik ga maar slapen. Daar komen de nachtmerries weer...
IEMAND HELP ME ALSJEBLIEFT VOOR DAT IK UIT HET RAAM SPRING!!! Ik moet gewoon een goede kabel internet provider hebben. Het is laat... of niet ... ik ga maar slapen. Daar komen de nachtmerries weer...