Wekkerradio / Dockingstation Ihome ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025
Ik ben op zoek naar een wekkerradio / dockingssation voor mijn Ipod. Nu zag ik in de PCM een leuk (en betaalbaar) apparaatje van Ihome de Ihome IH8 (of IH26). Heeft iemand hier ervaring mee?

DPC Team ColdFusion

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik heb de iH8 en ik ben er erg tevreden mee. Doet precies wat hij volgens de specificaties moet doen, handig in gebruik. Erg compleet, opzetstukjes voor veel soorten iPods meegeleverd.

Redelijk geluid, goede wekkerfunctie etc. Prima ding! Ik heb hem uit een kerstpakket, dus over prijs/kwaliteit kan ik niet echt meepraten... ;)

• deKniP
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-01 17:02
Ik zat er ook al naar te kijken (tijdje terug al). Ik kon alleen nergens vinden of het ook een 24uurs klok ondersteunt.
In de AppleStore is hier niets over te vinden en bij andere sites lukt het ook niet om daar info over te krijgen, dus mss kan lh-Online.nl me dat vertellen?
edit:typo

[ Voor 4% gewijzigd door deKniP op 28-12-2007 14:19 ]

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Er zit een knopje achterop waarmee je kan switchen tussen 12 (am/pm) of 24 uurs indeling, werkt prima. Er zit zelfs een knopje op voor zomer en wintertijd, hoef je de tijd nooit meer aan te passen, alleen even drukken.

Sta open voor verdere vragen hoor ;)