[MS Outlook 2007] Aantal te verzenden berichten klopt niet

Pagina: 1
Acties:

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025
Beste mensen,

Sinds een week of twee gebruik ik Office 2007. Dit bevalt prima alleen heb ik iets aparts met mijn Outlook. Het aantal te verzenden e-mails wat rechts onderin word weergegeven (Bericht x van x word verzonden) klopt niet, dit is altijd twee meer dan het aantal e-mails dat verzonden word. Als ik een e-mail wil versturen staat er dus dat er drie worden verzonden en bij vijf e-mails word het zeven.
Ik gebruik Windows Vista Ultimate en Office 2007 Basic SP1.
Zelf ben ik al aan het zoeken geweest bij Microsoft, Google en hier op GoT, helaas alleen zonder resultaat.

Iemand een idee? Alvast dank!

• _-_bram_-_
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-07 11:42
Dat probleem heb ik ook, het aantal klopt bij mij ook niet, maar het is niet altijd 2 meer, soms ook 3. Maar ik heb er leren mee leven...

• littledreamer
_-_bram_-_ schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:52:
Dat probleem heb ik ook, het aantal klopt bij mij ook niet, maar het is niet altijd 2 meer, soms ook 3. Maar ik heb er leren mee leven...
Apart, heb je een OEM versie, of een andere?
Het is niet zo dat ik er niet mee kan leven, maar ik vond het wat vreemd, vandaar dat ik een oplossing zoek.

• _-_bram_-_
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-07 11:42
Geen OEM versie, maar een andere. Nu heb ik net 1 bericht verzonden en kwam er onderaan op: Bericht 4 van 4 verzenden...

• MetalBM
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-07 14:39
Ik denk niet dat het 2007 gebonden is, zelf heb ik het gehad in de 2003 versie en opgelost via een vaag russisch tooltje die je OST/PST controleerd.

http://www.tutorials-win....Gen/Outlook-keeps-282685/

• littledreamer
Dank voor je reactie.
Via het link heb ik OutlookSpy gedownload en geinstalleerd. Daarna heb ik deze tutorial gevolgd, alleen geeft deze aan dat er geen verborgen berichten zijn :?

Op de pagina die je gaf staat wel het volgende:

The failure for read receipts to be delivered is often because the receipts
are tied to an account that was removed subsequent to the sending of the
message with the receipt request.
.

Misschien dat het te herstellen is door de account terug te plaatsen, voor mijn 2007 installatie heb ik namelijk wel een e-mailaccount verwijderd.

• littledreamer
Inmiddels heb ik de melding geprobeerd weg te krijgen door mijn verwijderde account terug te plaatsen. Dit heeft geen effect. Ook zag ik dat de 'Postvak Uit' map 0 KB groot is, hier kunnen dus ook onmogelijk niet zichtbare e-mails o.i.d. instaan.

Iemand een idee?
Pagina: 1