Titel artikel AM2-moederborden en Phenom

Pagina: 1
Acties:

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:45
nieuws: Meeste AM2-moederborden niet compatibel met Phenom

Is op het eerste gezicht een keurige zakelijke titel, maar als de tweaker dan verder leest blijkt dat die compatibiliteit kennelijk staat of valt met een BIOS-update. Zou het dan niet fraaier (en correcter !) zijn om het woordje nog in de titel te persen, al of niet aangevuld met haakjes ?

Dus dan: Meeste AM2-moederborden nog niet compatibel met Phenom
of: Meeste AM2-moederborden (nog) niet compatibel met Phenom

Dan wordt het wel een wat lange titel, ik weet niet precies hoeveel tekens die mag zijn. Eventueel zou Meeste vervangen kunnen worden door Veel dan ben je weer twee tekentjes korter ;)

Verder nog een kleine suggestie voor de inleiding van de tekst:
Bij de lancering van de Phenom werd al duidelijk dat AMD’s quadcore geen snelheidsmonster is, maar voor mensen die een AM2-moederbord bezitten wel een interessante upgradeoptie. Tom’s hardware heeft dit nader onderzocht.
Ik vind dit in deze context niet zo'n fraaie verwijzing. Zou deze mogelijkheid niet lekkerder ogen ? Tom's Hardware heeft onderzocht in hoeverre het inderdaad een interessante upgradeoptie is, dat komt met het verwijswoordje dit niet echt lekker uit de verf.

offtopic:
Beide bovenstaande dingetjes is een beetje een kwestie van gevoel denk ik, nu ik het probeer hard te maken valt dat vies tegen :P Maar hopelijk komt mn punt een beetje over :)

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:42
Ik heb de titel aangepast, zo is ie idd iets correcter.

De dit-verwijzing heb ik laten staan, als ik het vervang door deze mogelijkheid wordt de lead vier regels lang, en dat is niet de bedoeling.

• Carpento
Nachtdienst Hielko ? :+

Dat die inleiding niet langer dan drie regels mag zijn wist ik niet. Met het nodige sleutelwerk is er wel wat van te maken overigens, maar dan wordt het wel grover hak- en breekwerk ;)

Even meedenkend:
Bij de lancering van de Phenom werd al duidelijk dat AMD’s quadcore geen snelheidsmonster is, maar voor mensen die een AM2-moederbord bezitten wel een interessante upgradeoptie. Tom’s hardware heeft dit nader onderzocht.
220 tekens
Bij de lancering van de Phenom werd al duidelijk dat AMD’s quadcore geen snelheidsmonster is, maar voor bezitters van een AM2-moederbord wel een interessante upgrade. Tom’s hardware heeft deze optie nader onderzocht.
216 tekens

Ja, daar is meer aan verbouwd dan het lijkt. Zou het ook niet raar vinden als je het lekker laat zoals het is ;)

offtopic:
Heb je een inleiding van drie regels, springt er een banner van McAfee naast, wordt het alsnog vier regeltjes.

[ Voor 7% gewijzigd door Carpento op 28-12-2007 01:40 ]

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:42
Ik laat het inderdaad maar lekker zoals het is :P

• Carpento
Geen punt :) Maar ik blijf wel in de toekomst gewoon verder klagen hoor :+