nieuws: Meeste AM2-moederborden niet compatibel met Phenom
Is op het eerste gezicht een keurige zakelijke titel, maar als de tweaker dan verder leest blijkt dat die compatibiliteit kennelijk staat of valt met een BIOS-update. Zou het dan niet fraaier (en correcter !) zijn om het woordje nog in de titel te persen, al of niet aangevuld met haakjes ?
Dus dan: Meeste AM2-moederborden nog niet compatibel met Phenom
of: Meeste AM2-moederborden (nog) niet compatibel met Phenom
Dan wordt het wel een wat lange titel, ik weet niet precies hoeveel tekens die mag zijn. Eventueel zou Meeste vervangen kunnen worden door Veel dan ben je weer twee tekentjes korter
Verder nog een kleine suggestie voor de inleiding van de tekst:
Is op het eerste gezicht een keurige zakelijke titel, maar als de tweaker dan verder leest blijkt dat die compatibiliteit kennelijk staat of valt met een BIOS-update. Zou het dan niet fraaier (en correcter !) zijn om het woordje nog in de titel te persen, al of niet aangevuld met haakjes ?
Dus dan: Meeste AM2-moederborden nog niet compatibel met Phenom
of: Meeste AM2-moederborden (nog) niet compatibel met Phenom
Dan wordt het wel een wat lange titel, ik weet niet precies hoeveel tekens die mag zijn. Eventueel zou Meeste vervangen kunnen worden door Veel dan ben je weer twee tekentjes korter
Verder nog een kleine suggestie voor de inleiding van de tekst:
Ik vind dit in deze context niet zo'n fraaie verwijzing. Zou deze mogelijkheid niet lekkerder ogen ? Tom's Hardware heeft onderzocht in hoeverre het inderdaad een interessante upgradeoptie is, dat komt met het verwijswoordje dit niet echt lekker uit de verf.Bij de lancering van de Phenom werd al duidelijk dat AMD’s quadcore geen snelheidsmonster is, maar voor mensen die een AM2-moederbord bezitten wel een interessante upgradeoptie. Tom’s hardware heeft dit nader onderzocht.
offtopic:
Beide bovenstaande dingetjes is een beetje een kwestie van gevoel denk ik, nu ik het probeer hard te maken valt dat vies tegen
Maar hopelijk komt mn punt een beetje over 
Beide bovenstaande dingetjes is een beetje een kwestie van gevoel denk ik, nu ik het probeer hard te maken valt dat vies tegen