Ik speel het spel Wolfenstein Enemy Territory, nu is er een 2e pc bij gekomen en daar wou ik ook graag enemy territory op zetten, allemaal wel gelukt maar nu doet zich het volgende probleem voor.
als ik connect met pc1 dan kom ik gewoon op de server,
als ik dan met pc2 wil connecten slaat alles vast, op pc1 komt dan ''Connection Interrupted''
en bij pc2 staat er dan ''Awaiting Connection 1,2,3,4,5 enz.''
ik heb alleen bij wolfenstein dit probleem, bij san andreas bvb doet zich dit probleem helemaal niet voor. ik heb al gezocht met google en daar word dezelfde vraag gesteld alleen nooit opgelost !
ik heb een Wireless Router. Linksys WRT54G
ze hebben allemaal goed ontvangst en we hebben een thuisnetwerk
ik heb Hamachi geprobeerd en dat werkte wonderbaarlijk perfect maar omdat er wel veel lagg was is dat eigenlijk ook niet ideaal.
Bij Voorbaat Dank
als ik connect met pc1 dan kom ik gewoon op de server,
als ik dan met pc2 wil connecten slaat alles vast, op pc1 komt dan ''Connection Interrupted''
en bij pc2 staat er dan ''Awaiting Connection 1,2,3,4,5 enz.''
ik heb alleen bij wolfenstein dit probleem, bij san andreas bvb doet zich dit probleem helemaal niet voor. ik heb al gezocht met google en daar word dezelfde vraag gesteld alleen nooit opgelost !
ik heb een Wireless Router. Linksys WRT54G
ze hebben allemaal goed ontvangst en we hebben een thuisnetwerk
ik heb Hamachi geprobeerd en dat werkte wonderbaarlijk perfect maar omdat er wel veel lagg was is dat eigenlijk ook niet ideaal.
Bij Voorbaat Dank