Na het aanschaffen van een elcheapo draadloos flitstriggersetje moest ik deze even testen op mijn vriendin. De sfeer die ik heb proberen neer te zetten is me aardig gelukt, helaas verdwijnen de zachte tint-/kleurovergangen een beetje door de jpeg conversie en het feit dat ik de foto's op 16bit bewerkt heb en dat verschil zie je wel in dit geval.
Ik heb CS3/Adobe RAW gebruikt voor USM, high pass verscherpen, curves, levels, z/w omzetting en exporteren. Verder Noise Ninja om de foto's net even wat zachter te maken.
De eerste twee foto's ben ik erg tevreden over, de derde wat minder. Ik weet dat een testcase uit minimaal twee hoeft te bestaan maar dat vond ik toch wat karig. Comments please
01

02

03
Ik heb CS3/Adobe RAW gebruikt voor USM, high pass verscherpen, curves, levels, z/w omzetting en exporteren. Verder Noise Ninja om de foto's net even wat zachter te maken.
De eerste twee foto's ben ik erg tevreden over, de derde wat minder. Ik weet dat een testcase uit minimaal twee hoeft te bestaan maar dat vond ik toch wat karig. Comments please
01

02

03

This too shall pass