Dell TrueColor E248WFP

Pagina: 1
Acties:
  • 980 views sinds 30-01-2008

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-07 10:26
Ik heb dit scherm na wikken en wegen gekocht maar ben eigenlijk een beetje voorbarig geweest ben ik bang. @ the mods: ik weet het, niet the way om een topic te doen maar ik kan het echt niet vinden.

Ik weet dat het een TN panel is en dat het zo een beetje door iedereen wordt afgebrand (valt me wel dat dat altijd is door mensen die alleen naar specs kijken en niet zo een scherm proberen :P ). Ik heb echter gebruikerservaringen gelezen en gehoord van een grafisch tekenaar dat het scherm zelfs zeer goed is qua kleuren en response tijd. De inkijkhoek is wel om te huilen zoals al werd vermeld, maar ernaast of eronder zitten doe ik toch niet :)

Waar ik een beetje voorbarig over ben geweest en waar ik pas achter kwam nadat ik de bestelling had gedaan is of dit scherm nou zo een ''glazen'' scherm is of gewoon echt zo een ouderwets LCD scherm.
Of is dat een TN panel?

Ik werk nu op een laptop en met Crystalbrite ( of hoe je het ook noemt bij welk merk ) en zo een glas scherm vind ik eigenlijk veel fijner dan zo een mat scherm ( werk op mijn werk met die matte dingen )

Ik ben een beetje het spoor bijster geraakt tussen alle benamingen en reviews en gebruikerservaringen. Is er iemand die mij het antwoord kan geven?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // RX9070 Hellhound

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het gebruikte paneel heeft niets te maken met de coating van die dingen (de matte of glimmende schermen). Het paneel is puur wat er aan de andere kant van de glasplaat zit.

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-07 10:26
Terw_Dan schreef op donderdag 27 december 2007 @ 23:08:
Het gebruikte paneel heeft niets te maken met de coating van die dingen (de matte of glimmende schermen). Het paneel is puur wat er aan de andere kant van de glasplaat zit.
super, dat wist ik niet zeker...

Alleen dan nog weten of die nou een glasplaat heeft :-p

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // RX9070 Hellhound

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor zover ik weet heeft Dell geen enkele monitor die zo'n glimmende laag heeft. Daarbij staat dat in de specs ook nergens vermeld. Maar gezien je het ding al besteld hebt, dan wacht je toch gewoon tot je hem in huis hebt?

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:13
Dell heeft tegenwoordig ook schermen met een glanzend scherm, vooral in de goedkopere regionen.
Kan zo maar eens zijn dat het TN scherm zo'n scherm is.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

@ the mods: ik weet het, niet the way om een topic te doen maar ik kan het echt niet vinden.
En dan wel posten... |:(

*Zo* erg is die TS niet, enige reden dat het op slot gaat is dat je het post op een volstrekt onzinnig moment, namelijk na bestelling en voor levering, dus op uitgerekend het enige moment dat je toch niets kunt doen met evt advies. En dus kun je per definitie niet aan de eisen voldoen die we stellen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.