Toon posts:

defecte laptop na te hoge temperatuur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik heb een vraag over mijn laptop
Enige tijd geleden kwam er plotseling rook uit de adapteringang van mijn laptop.Heb de computer direct uitgezet en enige tijd later gekeken of hij het nog deed,dit was het geval. (heb gewoon nog mijn mail ect...kunnen checken)
Toen de accu leeg was en ik een poging deed hem weer op te laden had dit geen zin....
De oplader begon te knipperen (deze is 100 % in orde) en ik hoorde een tikkend geluid komen uit de laptop. De laptop later ,biet meer onderlading maar laten staan,lampjes groen/rood bleven nog 2 dagen branden?

Zou iemand mij misschien kunnen vertellen wat er aan de hand is en of het de moeite waard is hem te laten repareren.

Alvast hartelijk bedankt !!

Yvonne

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-01 15:13
Beste mevrouw Ebbers,

Helaas kunnen wij niets zeggen omdat u belangrijke informatie niet meld. Denk bijvoorbeeld aan het type, leeftijd enz.

Als ik het zo bekijk is hij gewoon kapot. Waarschijnlijk is er een onderdeel doorgebrand bij de voltage regulatie. Reparatie zou inhouden dat er een nieuw moederbord in moet, wat vrijwel nooit rendabel is. Tenzij u garantie heeft natuurlijk. Denk er ook aan dat Garantie in Nederland meer is dan 1 jaar fabrieksgarantie. Wij gebruiken een systeem met te verwachte levensduur. (wat de winkel ook zegt...)

Overigens groeten mensen op Tweakers elkaar automatisch, dat hoeft u niet meer te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie!!
Stom van me het merk ect niet te vermelden..

Het is een Packard Bell easynote h5605 van ongeveer 4 jaar oud.

mvg

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:30
Idd, we hebben type, merk, garantie periode iig nodig om wat verder te kijken. Verder zou je kunnen proberen om de accu er uit te halen en hem zonder accu proberen op te starten. Ik heb het idee dat daar in ieder geval iets niet lekker gaat aangezien die lampjes aanbleven.

* GENETX moet sneller typen en posten ;)

[ Voor 7% gewijzigd door GENETX op 27-12-2007 21:58 ]