Bepaalde programma's niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:29
Heb nu een aantal weken de Gigabyte 3850 met 256MB. Gebruik de kaart vooral als HTPC kaart. Moet zeggen prima. Speelt HD films, DVD zeer vloeiend af en maakt daarbij weinig geluid. Vind de kwaliteit van het beeld voor mijn gevoel beter dan met de 6600GT welke ik hiervoor had. Deze was overigens bij mij niet in staat om HD films vloeiend af te spelen.

Heb een standaard monitor eraan hangen (Samsung Syncmaster 203B 1400 x 1050) en een Pioneer 427XA op een resolutie van 720p.

Zit alleen nog met een raar probleem. Newsleecher verschijnt niet op de desktop als ik het opstart. Is ook niet zichtbaar op het 2de scherm. Wel als ik in Vista ALT-TAB druk zie ik newsleecher in het rijtje staan. Heb newsleecher al een keer opnieuw geinstalleerd maar helpt niet. Weet nu niet goed of dit een display probleem is of een newsleecher issue is. Any ideas ?

[Problem solved]
Opnieuw newsleecher verwijdert, echter ook in Vista Vista C:\Users[current user]\Application Data\NewsLeecher of C:\Users[current user]\Application Data\Roaming\NewsLeecher verwijderen en dan opnieuw installeren. Topic kan gesloten worden]

[ Voor 13% gewijzigd door jschoorl2 op 27-12-2007 23:44 . Reden: Problem solved ]

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen