They said it couldn't happen here.... And it didn't
XP na Vista wilde zeker niet lukken?
Geen idee wat die recovery doet, als het een volledige image is gaan die twee andere, nieuwe, partities verloren.
Geen idee wat die recovery doet, als het een volledige image is gaan die twee andere, nieuwe, partities verloren.
ARME AOW’er
Jawel hoor, ik heb XP er wel op gekregen, maar het ding is zó traag..... Als ik een benchmark draai (3DMark05) zijn er maar een stuk of 100 computers ter wereld langzamer dan de mijne....... Ik had meer verwacht van zo'n dual core met 2 GB RAM....
Je hebt trouwens ook kans dat die recovery optie al niet eens meer werkt omdat de partitionering al veranderd isGuardian Angel schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:55:
Ook maar even de titel aangepast, ook al heb je een dualboot moet je nog steeds in je topictitel zetten welke Windows versies je bedoelt; zie de Windows Clients - Policy
[ Voor 22% gewijzigd door alt-92 op 27-12-2007 21:00 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Is het niet gewoon makkelijker om al je data even te backuppen en dan gewoon de hele hd leeg te gooien en dan XP erop ?
Tenzij je weer Vista wilt (ik zou het niet doen).
Ik weet zo 1-2-3 niet wat voor grafische kaart er in zit natuurlijk, maar 3DMark05 doet niet zo heel veel met Dual-core en veel geheugen en leunt vooral op de kracht van de 3D-kaart. Probeer anders eens PC-Mark Vantage (per keer dat je 'm runt heb je een trial key nodig), kijken of je score daar fatsoenlijk is. Kijk tevens even wat voor grafische kaart er in zit en update eventueel de stuurprogramma's daarvan.4-legged-bird schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:35:
Jawel hoor, ik heb XP er wel op gekregen, maar het ding is zó traag..... Als ik een benchmark draai (3DMark05) zijn er maar een stuk of 100 computers ter wereld langzamer dan de mijne....... Ik had meer verwacht van zo'n dual core met 2 GB RAM....
Ik heb 60 GB aan data verdeeld over twee partities. En omdat m'n laptop zo traag is, duurt dat backuppen bijna een hele dag. Ik heb nu een geVistaVerwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:04:
Is het niet gewoon makkelijker om al je data even te backuppen en dan gewoon de hele hd leeg te gooien en dan XP erop ?
Ik heb inmiddels een geleende Vista-versie erop gezet en die lijkt een stuk sneller te zijn dan XP..... Ik heb PCMark geprobeerd en die geeft aan dat m'n laptop niet aan de minimumeisen voor gaming voldoet. Er zit een Intel-chip in (Mobile Intel(R) 945 Express Chipset Family) en die heeft te weinig geheugen. Kun je een VGA-chip in een laptop eigenlijk zelf vervangen?
[ Voor 74% gewijzigd door 4-legged-bird op 28-12-2007 22:38 ]
Pagina: 1