Hoi,
Ik ben bezig met het samenstellen van een Shuttle voor in de woonkamer. Gamen is niet de hoofdzaak, maar ik wou toch graag weten of het mogelijk zou zijn. Ik heb eigenlijk 3 vragen:
Vraag 1) Zal deze voeding voldoende sterk zijn voor de computer? (componenten zie beneden)
Vraag 2) Waaraan zal ik merken dat een voeding te zwak is?
Vraag 3) Heeft iemand ervaring met gelijkaardige setups? Shuttle + "zwaardere" graphics card
De aanleiding is eigenlijk dat op de verpakking van mijn graphics card een 450W voeding w aanbevolen. En dat baart me toch een beetje zorgen.. Ik kan met deze Shuttle barebone helaas niet uitwijken naar een nog zwaardere voeding...
Overzicht van de componenten:
- Barebone: Shuttle SG33G5 (Glamor Series) met Shuttle PC50 (300W) PSU (ipv de originele 250W)
- CPU: Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz, 4MB L2 Cache, 1333 MHz FSB
- Memory: 2 maal Corsair CM2X1024 6400 (dus 2 Gb in totaal)
- HDD: Seagate Barracuda 7200 500 Gb (32 Mb buffer)
- Graphics: HIS Radeon HD 3850 (256 Mb)
- DVD: Plextor PX-810SA (SATA)
- En via de USB poort:
- draadloze muis en keyb (nog te bepalen welke)
- MCE Remote control op RF (nog te bepalen welke)
- WLAN dongle: D-Link DWA-140 (N reeks)
Zou heel erg leuk zijn indien ik iemand me een inschatting zou kunnen maken (berekening) en/of uit ervaring zou kunnen spreken.
Alvast hartelijk bedankt!
R
Ik ben bezig met het samenstellen van een Shuttle voor in de woonkamer. Gamen is niet de hoofdzaak, maar ik wou toch graag weten of het mogelijk zou zijn. Ik heb eigenlijk 3 vragen:
Vraag 1) Zal deze voeding voldoende sterk zijn voor de computer? (componenten zie beneden)
Vraag 2) Waaraan zal ik merken dat een voeding te zwak is?
Vraag 3) Heeft iemand ervaring met gelijkaardige setups? Shuttle + "zwaardere" graphics card
De aanleiding is eigenlijk dat op de verpakking van mijn graphics card een 450W voeding w aanbevolen. En dat baart me toch een beetje zorgen.. Ik kan met deze Shuttle barebone helaas niet uitwijken naar een nog zwaardere voeding...
Overzicht van de componenten:
- Barebone: Shuttle SG33G5 (Glamor Series) met Shuttle PC50 (300W) PSU (ipv de originele 250W)
- CPU: Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz, 4MB L2 Cache, 1333 MHz FSB
- Memory: 2 maal Corsair CM2X1024 6400 (dus 2 Gb in totaal)
- HDD: Seagate Barracuda 7200 500 Gb (32 Mb buffer)
- Graphics: HIS Radeon HD 3850 (256 Mb)
- DVD: Plextor PX-810SA (SATA)
- En via de USB poort:
- draadloze muis en keyb (nog te bepalen welke)
- MCE Remote control op RF (nog te bepalen welke)
- WLAN dongle: D-Link DWA-140 (N reeks)
Zou heel erg leuk zijn indien ik iemand me een inschatting zou kunnen maken (berekening) en/of uit ervaring zou kunnen spreken.
Alvast hartelijk bedankt!
R