Toon posts:

Cod 4 vast in level

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik speel nu COD 4, en ik zit vast in het level:

No Fighting In The War Room

Zoals te zien is in dit filmpje: klik moet je dus vechten tegen die mannen, dan naar zo'n gang lopen, en dan de muur opblazen.

Captain price rent echter niet mee met me die gang in, maar blijft zitten achter die houten kratten vlakvoor de gang..

Wat ik ook probeer, ze lopen niet mee.

Iemand een oplossing hiervoor? Ik heb al heel erg veel walktroughts gelezen, maar nergens gaat het erover dat hij blijft zitten, waardoor ik dus niet verder kan komen.

Alvast bedankt.

jelle

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Eerdere savegame laden?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Topicstarter
en dan? Ik moet gewoon door die muur heen, dus moeten ze gewoon meelopen...?

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:06:
[...]

en dan? Ik moet gewoon door die muur heen, dus moeten ze gewoon meelopen...?
Eerdere savegame laden en doorspelen tot aan dat punt. Is gewoon een trigger die niet gepakt wordt.

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-11 17:00
Gewoon die gozer laten zitten, en zelf verder gaan?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Verwijderd

Topicstarter
Mattie112 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:08:
Gewoon die gozer laten zitten, en zelf verder gaan?
T blijkt dat jij dit spel niet speelt, want hij moet met je meelopen om verder te kunnen

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Tsja ze doen niet altijd wat ze zouden moeten, een bug dus? Tuurlijk moet hij gewoon meelopen maar als het niet werkt werkt het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Surgue schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:11:
Tsja ze doen niet altijd wat ze zouden moeten, een bug dus? Tuurlijk moet hij gewoon meelopen maar als het niet werkt werkt het niet.
Hij moet contact leggen met andere mariniers, en dan geeft hij mij het teken dat ik een c4 moet plaatsen. Maar hij wil dus niet meelopen, dus ik kan gewoon niet verder, dus het spel is niet uit te spelen?

Eerder een savegame starten lukt niet, ze blijven hangen op die plek..

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-10 05:46
Heb je de game al eens gepatched om te kijken of dat helpt?

Verwijderd

Ik had er zelf geen last van, maar soms moet je net iets verder gaan, of wachten totdat ze zelf gaan lopen!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:17:
Ik had er zelf geen last van, maar soms moet je net iets verder gaan, of wachten totdat ze zelf gaan lopen!
Je kan niet lang wachten, want dan is je tijd op (je moet die missie voor een bepaalde tijd halen)

Verwijderd

Topicstarter
speeder1988 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:16:
Heb je de game al eens gepatched om te kijken of dat helpt?
Game is gepatched tot versie 1.4

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Begin de missie eens opnieuw, misschien werkt dat.

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
D'r schijnen wel meer mensen op dat punt vast te zitten, ikzelf had er geen problemen mee maar ik heb in het COD4 forum er al meer mensen over horen klagen.

Het enigste wat je schijnbaar kan doen is met een oudere savegame (misschien een level terug) het opnieuw proberen.

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Het is toch ook geen ramp om een stuk overnieuw te doen?

Verwijderd

Topicstarter
Surgue schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:44:
Het is toch ook geen ramp om een stuk overnieuw te doen?
Volgens mij ken jij dit level niet, dit is 1 van de moeilijkste van het hele spel... Maargoed, als er echt geen andere oplossing is...

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:10
Levensduur +1

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:04
Vorige week exact hetzelfde probleem gehad. Ze moeten inderdaad meelopen zodat er een geel vlak op de muur komt waar jij je c4 op kan plaatsen. Als ze niet meelopen werkt het niet. Je kan ze proberen neer te schieten, weg te duwen, niets werkt. De hele muur vol c4 hangen en zelf opblazen werkt ook niet.

Uiteindelijk dus hele level overnieuw gedaan. Toen werkte ie wel. :) Succes in ieder geval.

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:17
ik heb het hele spel in een ruk uit kunnen spellen zonder enige bugs e.d qua triggering (V 1.0) dus ik denk dat je iets vergeet c.q. over het hoofd ziet. en opzich, zo enorm lang zijn die missie's nou ook weer niet, dus even een leveltje terug gaan moet toch niet zo'n probleem zijn?

Verwijderd

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op donderdag 27 december 2007 @ 23:28:
Vorige week exact hetzelfde probleem gehad. Ze moeten inderdaad meelopen zodat er een geel vlak op de muur komt waar jij je c4 op kan plaatsen. Als ze niet meelopen werkt het niet. Je kan ze proberen neer te schieten, weg te duwen, niets werkt. De hele muur vol c4 hangen en zelf opblazen werkt ook niet.

Uiteindelijk dus hele level overnieuw gedaan. Toen werkte ie wel. :) Succes in ieder geval.
Heb net het hele level opnieuw gedaan, vanaf het punt dat je in die verwarmingsbuizen zit... Bedoel je vanaf daar of moet ik nog verder terug?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:04
Wat ik had gedaan is vanuit het beginscherm het level kiezen en dan opnieuw spelen. Dat werkte uiteindelijk. Wel vreemd opzich, heb hem 2maal uitgespeeld, de eerste keer op regular en toen had ik er geen last van. Met hardened had ik er dus wel last van wat wel vervelend was. Succes ermee.
Pagina: 1