Hey Tweakers,
Ik ga een nieuw systeem kopen één dezer dagen.
Alleen nu kom ik er net achter dat de CoolerMaster 690 maar twee USB2.0 aansluitingen heeft, en wel op de bovenkant van de case. Ik heb weinig verstand van PC's op het moment, en ik zou heel graag weten of ik geen USB kaarten in de achterkant van de case kan stoppen?
Mijn Dell 8400 case heeft op het moment namelijk 5 USB uitgangen achterop en twee voorop zitten, en dat bevalt me prima. En ik heb ze zelfs nodig; ik heb namelijk USB toetsenbord / Muis / Webcam / Ext. HDD / Fingerprint lock en mijn vader heeft 2 USB sticks met licensies van programma's erop (van z'n werk.).
Die moeten allemaal tegelijkertijd in de PC kunnen.

Dat gat waar die rode omlijning omheen zit... daar wil ik graag een 'kaart' vergelijkbaar met deze:

Kan dat? Zo ja hoe?
Kunnen jullie mij een link geven naar een dergelijke uitbreidings mogelijkheid?
En ik heb liever geen HUB want dan moet ik die alsnog op de bovenkant aansluiten en dat is lelijk (De CM690 heeft slechts twee USB aansluitingen, beide bovenop..)
Harstikke bedankt!
Ik ga een nieuw systeem kopen één dezer dagen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| Mobo: Gigabyte GA-X38T-DQ6 €215,00 DVDR:2xPioneer DVD±RW brander € 68,00 DDR: OCZ DDR2 PC6400 4096MB KIT €101,99 GPU: 2xSapphire HD3870512MBGDDR4 €410,00 HDD: Samsung SpinPoint T166 400GB € 79,00 CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz €229,00 PSU : Corsair Powersupply 650W €109,00 Verzendkosten: € 7,50 ---------------------------------------------------------------- Totaal €1219,50 Alles direct leverbaar (winkel1) ======================================= CoolerMaster 690 € 65,00 Hitachi 80GB € 40,50 Verzendkosten: € 9,50 ------------------------------------------------------ Totaal €115,00 Beide direct leverbaar (winkel2) ================================ Totaal: €1334,50 |
offtopic:
Sorry voor de kuttige opmaak maar vind het een beetje nutteloos het te fixen
Sorry voor de kuttige opmaak maar vind het een beetje nutteloos het te fixen
Alleen nu kom ik er net achter dat de CoolerMaster 690 maar twee USB2.0 aansluitingen heeft, en wel op de bovenkant van de case. Ik heb weinig verstand van PC's op het moment, en ik zou heel graag weten of ik geen USB kaarten in de achterkant van de case kan stoppen?
Mijn Dell 8400 case heeft op het moment namelijk 5 USB uitgangen achterop en twee voorop zitten, en dat bevalt me prima. En ik heb ze zelfs nodig; ik heb namelijk USB toetsenbord / Muis / Webcam / Ext. HDD / Fingerprint lock en mijn vader heeft 2 USB sticks met licensies van programma's erop (van z'n werk.).
Die moeten allemaal tegelijkertijd in de PC kunnen.

Dat gat waar die rode omlijning omheen zit... daar wil ik graag een 'kaart' vergelijkbaar met deze:

Kan dat? Zo ja hoe?
Kunnen jullie mij een link geven naar een dergelijke uitbreidings mogelijkheid?
En ik heb liever geen HUB want dan moet ik die alsnog op de bovenkant aansluiten en dat is lelijk (De CM690 heeft slechts twee USB aansluitingen, beide bovenop..)
Harstikke bedankt!
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.