MediaPlayer Classic bedienen met MCE remote (Vista)

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 22:58

gjs

Scoobydoobydoo

Topicstarter
Ik ben al een paar dagen aan het zoeken om mediaplayer classic (mpc) werkend te krijgen met de mce remote die bij een Hauppauge mce150 zit.
Ik draai Vista Ultimate, onder media center en powerdvd werkt de AB prima, maar onder mpc werken maar een paar toetsen. De stop doet het bijvoorbeeld wel, die heeft dan als code onder mpc "VK_OEM_PERIOD" . Mcp heeft de mogelijkheid om key combinaties in te voeren, maar dan moet je wel weten welke. Ik ben ook al ter vergeefs op zoek geweest naar een programmaatje dat de keyboard/ab codes afvangt.
Ik ben bij al bij HIP terrecht gekomen, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van, daar staat echter wel een tooltje dat de scancodes laat zien. Dit tooltje displayed echter weer niet de play en fastforward waar het in feite omgaat.
Verder kom ik ook steeds howto's over irremote.ini tegen, dit is het ook niet want dat geldt alleen als de Hauppauge software draait.
Ik heb ook een Microsoft remote keyboard, met daarop ook play stop fastforward etc, dat werkt ook niet onder mcp, volgens mij is dit het zelfde als de AB.

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD