PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Verwijderd
Het te laat beginnen en te voreg eindigen heeft maar 1 doel voor ogen, namelijk dat je kijkt naar de reclame's. Voor zover ikheb begrepen doet niet ieder TV station dit, wat dus inhoude dat de 1 meer inkomsten voor reclame ontvangt dan de ander.
Zal het ooit veranderen ? Voorlopig denk ik niet, aangezien geen 1 instantie zich er druk om maakt. Voorlopig zul je dus te werk moeten gaan met die gedachten. Maar je kan, als je een goeie HDD recorder heb ook simpel het spulletje editen en dan heb je nergens meer last van, geen reclame's en alles begint en eindigt op tijd, dat is het enigste wat je er tegen kunt doen.
Maar ben het wel met je eens dat het irritant is, je mag verwachten dat bij opname via een code of ingebouwde tv gids alles op tijd begint en alles eindigt. Heb kortgeleden al eens een emailtje naar Brussel erover geschreven, hoe meer mensen hierover klagen, des te meer kans dat er wat tegen gedaan word
Zal het ooit veranderen ? Voorlopig denk ik niet, aangezien geen 1 instantie zich er druk om maakt. Voorlopig zul je dus te werk moeten gaan met die gedachten. Maar je kan, als je een goeie HDD recorder heb ook simpel het spulletje editen en dan heb je nergens meer last van, geen reclame's en alles begint en eindigt op tijd, dat is het enigste wat je er tegen kunt doen.
Maar ben het wel met je eens dat het irritant is, je mag verwachten dat bij opname via een code of ingebouwde tv gids alles op tijd begint en alles eindigt. Heb kortgeleden al eens een emailtje naar Brussel erover geschreven, hoe meer mensen hierover klagen, des te meer kans dat er wat tegen gedaan word
EPG is kabelaar-afhankelijk. Als jij een kabelaar hebt die het niet nodig vindt om EPG af te stemmen / aan te passen op de daadwerkelijke lengte van een programma met/zonder reclame, kan jij er niets aan doen.
Heb je de vraag al bij je kabelaar gesteld?
Heb je de vraag al bij je kabelaar gesteld?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Waarom zijn bananen krom?Operations schreef op donderdag 27 december 2007 @ 17:13:
Waarom is het zo dat programma's nooit op tijd stoppen en beginnen, dit is toch wel echt irritant. Dat betekent dat ik de opname tijd moet verlengen, maar dan staat altijd een deel van het begin van de volgende serie erop.
Je stelt een vraag op de verkeerde plek aan de verkeerde personen
EPG data wordt aangeleverd door de omroepen, en verwerkt door een bedrijf die dat vervolgens weer aanlevert aan (in dit geval) Microsoft.
Met uitlopende programma's wordt al rekening gehouden door standaard 2 minuten 'padding' aan te houden, die je zelf kan uitbreiden naar wens.
Als je het irritant vind, dat kan, maar richt je irritaties dan aan de omroepen die hun zendschema niet aanhouden
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Bananen groeien naar boven ofzo, en de zwaartekracht van de tros leunt naar benedenalt-92 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:16:
[...]
Waarom zijn bananen krom?
Je stelt een vraag op de verkeerde plek aan de verkeerde personen
EPG data wordt aangeleverd door de omroepen, en verwerkt door een bedrijf die dat vervolgens weer aanlevert aan (in dit geval) Microsoft.
Met uitlopende programma's wordt al rekening gehouden door standaard 2 minuten 'padding' aan te houden, die je zelf kan uitbreiden naar wens.
Als je het irritant vind, dat kan, maar richt je irritaties dan aan de omroepen die hun zendschema niet aanhouden
[ Voor 8% gewijzigd door Operations op 27-12-2007 22:43 ]
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5