Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

aanbiedingen van providers

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuw abonnement afsluiten(vodafone 27,50 1 jaar +data+sms)

Het toestel dat ik wil bestellen is helaas uitverkocht bij de webwinkel waar hij het goedkoopste is. Het toestel komt 7 januari weer binnen.

Als ik mijn contract nu opstuur, heb ik de (netwerk)aanbieding van nu(3 maanden 50% korting op 27.50)

AAngezien het toestel toch niet op voorraad is, kan ik net zo goed 6 januari bestellen. Denken jullie dat de aanbiedingen van juist BETER zijn of SLECHTER?

Dus een periode NA sint/kerst etc etc, zal dat betere aanbiedingen opleveren?

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:51:
Ik wil graag een nieuw abonnement afsluiten(vodafone 27,50 1 jaar +data+sms)

Het toestel dat ik wil bestellen is helaas uitverkocht bij de webwinkel waar hij het goedkoopste is. Het toestel komt 7 januari weer binnen.

Als ik mijn contract nu opstuur, heb ik de (netwerk)aanbieding van nu(3 maanden 50% korting op 27.50)

AAngezien het toestel toch niet op voorraad is, kan ik net zo goed 6 januari bestellen. Denken jullie dat de aanbiedingen van juist BETER zijn of SLECHTER?

Dus een periode NA sint/kerst etc etc, zal dat betere aanbiedingen opleveren?
Ik kan geen duidelijk antwoord op jou vraag geven, maar mij lijkt het dat zodra de jaarwisseling geweest is, het toestel ook qua "introductiejaar" dan achteruit gegaan is ;) .

Verwijderd

Topicstarter
heracles schreef op donderdag 27 december 2007 @ 17:23:
[...]

Ik kan geen duidelijk antwoord op jou vraag geven, maar mij lijkt het dat zodra de jaarwisseling geweest is, het toestel ook qua "introductiejaar" dan achteruit gegaan is ;) .
Dankje. Het toestel is echter al slechts 18 euro, dus daar valt niet zoveel voordeel te halen ;)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Tja, wij kunnen zeker niet in de toekomst kijken.

Neem contact op met de webwinkel, of met de provider. Wij kunnen jou hier in ieder geval niet meer helpen. Daarom sluit ik dit topic.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.