ik heb een probleempje met itunes,
ik heb een nieuw toetsenbord g15.
en ik heb met lcd studio een modje gemaakt die laat zien welke nummers ik in itunes afspeel enzoverder.
nu sindsdien gebeurt er dit.
als ik itunes minimaliseer dan maximaliseerd hij plots en telkens opnieuw wat behoorlijk irritant is.
en als ik lcdstudio afsluit en zelfs de software voor men toestenbord afsluit dan bllijft hij dit doen.
als itunes afstaat gebeurt er niets.
2de probleem:
wanneer ik de software installeer werkt de cpu usage weeragve goed.
maar na 1 maal herstarten doet deze niets meer.
ook bij lcd studio kan ik enkel de cpu usage gerbuiken als ik het programme opstart als administrator. dan werkt dat wel maar dan kn ik geen info krijgen over itunes van welk song dat afgespeeld wordt enzo.
wie kan me helpen alvast bedankt.
ik heb een nieuw toetsenbord g15.
en ik heb met lcd studio een modje gemaakt die laat zien welke nummers ik in itunes afspeel enzoverder.
nu sindsdien gebeurt er dit.
als ik itunes minimaliseer dan maximaliseerd hij plots en telkens opnieuw wat behoorlijk irritant is.
en als ik lcdstudio afsluit en zelfs de software voor men toestenbord afsluit dan bllijft hij dit doen.
als itunes afstaat gebeurt er niets.
2de probleem:
wanneer ik de software installeer werkt de cpu usage weeragve goed.
maar na 1 maal herstarten doet deze niets meer.
ook bij lcd studio kan ik enkel de cpu usage gerbuiken als ik het programme opstart als administrator. dan werkt dat wel maar dan kn ik geen info krijgen over itunes van welk song dat afgespeeld wordt enzo.
wie kan me helpen alvast bedankt.