Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Speler stuk, data van harde schijf halen?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een iaudio x5l waarvan (zeer waarschijnlijk) de batterij dood is. Dit is een meer voorkomend probleem. Gebruikers in Amerika laten daar een nieuwe batterij erin zetten en alles werkt weer. Echter, de service in Europa is gestopt. Ik heb nog garantie op de speler, maar ik kan geen nieuwe meer krijgen en ze kunnen hem niet repareren. Ik kan dus geld (dagwaarde) terugkrijgen. Echter, er staat nog data op de harddisk, die ik nog niet op mijn computer heb gezet (dom dom). De verkoper raadde mij aan om dit ergens bij een computerwinkel ofzo te regelen. De harddisks is namelijk zeer waarschijnlijk gewoon nog goed. Ik heb zelf geprobeerd een andere batterij aan te sluiten, maar dit mocht helaas niet werken. De harde schijf zal er dus uitgehaald moeten worden en op iets moeten worden aangesloten om in te lezen. Weet iemand een goede winkel in Rotterdam die dit voor mij kan doen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit forum is niet bedoelt voor vragen naar en/of ervaringen met winkels. Je kunt in de Shopreviews sectie op de FP terecht voor dit soort zaken. Of zelf even op zoek gaan naar de niet-online winkels in Rotterdam.

Je zou het eventueel ook nog zelf kunnen doen door de hdd in een externe behuizing te doen. Helaas zijn er voorzover ik weet geen behuizingen voor 1,8" hdd's. Mocht je het toch zelf willen doen denk ik dat je in Opslagmedia & I/O Controllers beter terecht kunt, en meer expertise zult vinden. Het aansluiten van een hdd op een pc heeft weinig meer met de speler zelf te maken :)
Dit topic doe ik dus dicht. Succes in ieder geval.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 27-12-2007 16:49 ]

Dit topic is gesloten.