The Secret, Law of Attraction ed.

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-12 22:32
Beste tweakers,

toevallig had ik laatst de film The Secret gezien, en vraag me af of iemand hier ervaring heeft met deze theorie. Het klinkt allemaal geweldig natuurlijk, ik wens een miljoen en een maand later heb ik het. Toch moet je natuurlijk niet direct conclusies trekken, dus vraag ik wat jullie meningen / ervaringen zijn :)

Vertel!

Voor de mensen die hem niet hebben gezien, het gaat kort gezegd over het feit dat alles wat je denkt invloed heeft op je leven. Bijv. als je maar blijft visualiseren dat je een geweldig bedrijf draait, zal dat ook gebeuren etc.

[ Voor 25% gewijzigd door WeeJeWel op 27-12-2007 15:47 ]

Homey — Critics are those without skills to create.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Misschien kun je beginnen met uit te leggen waar het precies om gaat, en wat je er zelf van denkt? Om nu te verwachten dat iedere lezer apart gaat opzoeken wat je bedoelt is ook niet echt handig. Al is het maar met een linkje ;) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-12 22:32
Ik ga er natuurlijk wel vanuit dat je de film hebt gezien, of boeken erover hebt gelezen. Anders kun je ook moeilijk discussieren lijkt me :)

Homey — Critics are those without skills to create.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:04

Standeman

Prutser 1e klasse

WeeJeWel schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:43:
...

Voor de mensen die hem niet hebben gezien, het gaat kort gezegd over het feit dat alles wat je denkt invloed heeft op je leven. Bijv. als je maar blijft visualiseren dat je een geweldig bedrijf draait, zal dat ook gebeuren etc.
Ik kan visualiseren wat ik wil, maar zo lang ik op mijn luie gat blijf zitten zal er weinig gebeuren. De kans dat een onbekende oud-oom zijn bedrijf aan mij achterlaat is nihiel te noemen.

Verder, ja, alles wat je denkt beinvloed je leven aangezien voornamelijk je gedachten je acties bepalen.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12 22:45
Voor mij is het altijd al zo geweest.
Met positief denken kom je gewoon veel verder in het leven.
En nou niet gaan denken ik word rijk en dan op je geld gaan zitten wachten. ;)

Verwijderd

WeeJeWel schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:46:
Ik ga er natuurlijk wel vanuit dat je de film hebt gezien, of boeken erover hebt gelezen. Anders kun je ook moeilijk discussieren lijkt me :)
Misschien zou je deze theorie gewoon eens met ons kunnen delen, zodat wij onze bandbreedte niet hoeven te verspillen naar de bios hoeven te rennen om onze gedachten erover te laten gaan ;)

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12 22:45
Standeman schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:59:
[...]

Ik kan visualiseren wat ik wil, maar zo lang ik op mijn luie gat blijf zitten zal er weinig gebeuren. De kans dat een onbekende oud-oom zijn bedrijf aan mij achterlaat is nihiel te noemen.

Verder, ja, alles wat je denkt beinvloed je leven aangezien voornamelijk je gedachten je acties bepalen.
Dit is dus volgens mij ook 1 van de geheimen.
Met positief denken kom je gewoon verder.
Want dit straal je uit naar de buiten wereld.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Ik ga er natuurlijk wel vanuit dat je de film hebt gezien, of boeken erover hebt gelezen. Anders kun je ook moeilijk discussieren lijkt me
Inderdaad. Maar als je even de moeite neemt, dan kan je best een topicstart neerzetten, op grond waarvan ook gediscussieerd kan worden zonder dat iedereen die film hoeft te gaan kijken.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.