[COD4] Connection interrupted

Pagina: 1
Acties:
  • 784 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Labman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04-2024
Ik heb een probleem met COD4. Tijdens het spelen van een multiplayergame heb ik regelmatig dat mijn verbinding met de server verbreekt. Er verschijnt dan het connection interrupted tekentje in beeld. Ik kan dan ook niet reconnecten naar die server (connection time-out). Dit gebeurt vrij regelmatig maar willlekeurig (soms na 2 minuten, soms na een uur) en is zeer irritant vooral als je een clanwar aan het spelen bent en dus niet kunt reconnecten. |:(

Mijn internetverbinding blijft gewoon online en op andere servers kan ik ook gewoon meespelen.

Ik ben verbonden via een linux-router.

Iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik dit kan oplossen? Ik heb wel op google gezocht maar kan niets vinden wat mijn probleem oplost.

edit;

ik speel onder vista ultimate 32bit

[ Voor 3% gewijzigd door Labman op 27-12-2007 18:56 ]

...

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-11 15:27

Griffin

Is mythical

Ik ondervind dit ook, dus ik denk ik plaats mijn probleem ook even in dit topic ipv een nieuwe te openen.

Mijn probleem:
Ik join een server en om de x-aantal minuten (kan 2, kan 5 minuten zijn, meestal wel snel na elkaar) krijg in een connection interrupted melding op mn scherm en een 999Ping.

Ik heb dit sinds ongeveer begin deze week (rond kerst). ik speel niet heel veel maar ik heb nog met patch 1.4 goed kunnen spelen.

Eerst dacht ik het ligt aan de server, maar naar meerdere servers geprobeerd te hebben is dit niet het geval. Zelfs bij het kiezen van mijn server is de server ping de ene keer gewoon normaal rond de 40 en de andere keer begint het pas bij 140.

CoD4 herstarten maakt niet uit, het probleem blijft.
Dus ik denk ik start CoD2 MP even op en kijk hoe daar de situatie is. Exact het zelfde. ook hier lag ik de boel bij elkaar.

Toen heb ik de modem/router uit en aan gezet om te kijken of dit hielp, dit hielp echter niet.

Het rare vind ik dus dat tussen het moment dat CoD4 het goed deed en nu er niets veranderd is aan mijn CoD4 config of modem config.

Verder heb ik geprobeerd één van de servers waar ik het probleem heb te pingen en dit gaat zonder problemen met een ping van 40ms.
Ook heb ik geprobeerd om mijn windows firewall uit te zetten, en andere achtergrond processen te killen voordat ik ging spelen. het haalt echter niets uit.

Ik heb geen flauw idee waar het aan zou kunnen liggen, daarom mijn vraag.

Ik draai Win XP Pro Sp2 , geen XFire. Verdere specs zie sig.

Update:
Gescant voor virussen en spy/mal ware etc. niets gevonden dat hoge risk oid heeft