Ik heb Windows Defender geïnstalleerd en was al op zoek naar een anti-virus programma, maar nu vraag ik mij af - heb ik wel een anti virus programma nodig? Ik bedoel...is Windows Defender ook niet een soort van virus scanner?
Nee, eerder voor mall en spy warejeanpaul1979 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:14:
Ik heb Windows Defender geïnstalleerd en was al op zoek naar een anti-virus programma, maar nu vraag ik mij af - heb ik wel een anti virus programma nodig? Ik bedoel...is Windows Defender ook niet een soort van virus scanner?
Kijk anders even naar:
http://onecare.live.com/standard/nl-be/default.htm?mkt=nl-be
Daarnaast:
In google:
zoeken naar Windows Defender levert de volgende link:
http://www.microsoft.com/...are/software/default.mspx
@ Hieronder: LOL ik was lekker sneller (denkikWindows Defender is een gratis programma dat uw computer beschermt tegen pop-ups, vertragingen en bedreigingen als gevolg van spyware en andere ongewenste software. Het programma biedt realtimebescherming, een bewakingssysteem dat u aanraadt actie te ondernemen tegen spyware als spyware wordt gedetecteerd, dat lange onderbrekingen voorkomt en dat u helpt productief te blijven. Nu met 2 keer gratis ondersteuning voor Windows XP en Windows Server 2003.
[ Voor 42% gewijzigd door Notna op 27-12-2007 15:18 ]
Nee dusWindows Defender is een gratis programma dat uw computer beschermt tegen pop-ups, vertragingen en bedreigingen als gevolg van spyware en andere ongewenste software. Het programma biedt realtimebescherming, een bewakingssysteem dat u aanraadt actie te ondernemen tegen spyware als spyware wordt gedetecteerd, dat lange onderbrekingen voorkomt en dat u helpt productief te blijven. Nu met 2 keer gratis ondersteuning voor Windows XP en Windows Server 2003.
Zoeken naar een antivirusprogramma lijkt me dus wel een vereiste.
offtopic:
@notna, je edit iig niet
@notna, je edit iig niet
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ok, dat is duidelijk, verder zoeken dan
Er zijn verschillende gratis antivirusprogramma's die prima werk doen. Hier zijn er een aantal :
- AVG 7.5
- Avast! (wel iets zwaarder)
Persoonlijk zou ik voor AVG gaan, maar daar hebben we een ander topic voor.
En of je een virusscanner nodig hebt ? Hangt er vanaf, als je over een inbverbinding beschikt, en amper iets download of heel bewust geen trojans download niet nee, anders is een VS wel aan te raden.
- AVG 7.5
- Avast! (wel iets zwaarder)
Persoonlijk zou ik voor AVG gaan, maar daar hebben we een ander topic voor.
En of je een virusscanner nodig hebt ? Hangt er vanaf, als je over een inbverbinding beschikt, en amper iets download of heel bewust geen trojans download niet nee, anders is een VS wel aan te raden.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Dus, dit viel allemaal wel te vinden op Google.
Signature
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()