nieuwe/orange Logitech G15, apastrof werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 805 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-04 09:52
Ik heb een paar weken geleden een nieuw toetsenbord gekocht namelijk de Logitech G15 (oranje, vernieuwde versie).

Zeer goed toetsenbord maar er is 1 probleem. Op het moment dat ik mijn apastrof gebruik dan werkt hij soms niet of doet hij heel vaag. Ik zal eens wat voorbeelden geven.

nu typ ik 10 keer m'n:

mn
mn
mn
mn
mn
m'''n
m''n
mn
mn

en nu typ ik 10 keer hé.

he

he

he

he

zoals je ziet soms doet ie het wel en soms niet. Maar dit vind ik dus vreet irritant. Dus mijn vraag is hebben hier meer mensen last van en is het dus een driver probleem? Of heeft er misschien zelfs iemand een oplossing?

OS: windows XP SP 2 (kheb hem net geformateerd en voordat ik hem geformateerd heb deed ie dit en nadat ik hem geformateerd heb (nu dus) doet ie nog altijd vreemd)
toetsenbordinstelling: taal: nederlands, toetensbord engels.

mijn vorig toetsenbord had hier geen problemen mee dus ik denk dat het toch aan mijn nieuwe toetsenbord ligt.

edit: Ik heb een ander toetsenbord aangesloten (ook G15 vernieuwde oranje versie) en deze had precies hetzelfde probleem. allaan als ik mijn toetsenbord of de G15 die ik even geleend had op een andere pc aansloot had ik geen probleem.

ook vaag is dat als ik mijn pc opnieuw opstart ik ongeveer het eerste half uur nergens last van heb en dan na ongeveer een half uur doet ie het niet meer goed :S:S:S. echt vaag

[ Voor 17% gewijzigd door kami124 op 30-12-2007 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
schopje, zo te zien heeft niemand anders het probleem. Zwaar vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Aangesloten op PS/2 of USB?

Al eens drivers proberen te installeren? (Alhoewel het op die andere PC wel werkt...)

[ Voor 62% gewijzigd door TaraWij op 03-01-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204528

Ehhh de rest van de speciale tekens doen het wel goed op de juiste toets? Dus @ en % en ( en ?

Het zou kunnen dat je tijdens het typen per ongeluk je taalinstellingen van het toetsenbord veranderd?
toetsenbordinstelling: taal: nederlands, toetensbord engels.
Hier toetsenbordinstelling taal: Nederlands, Toetsenbord: Verenigde Staten (internationaal)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 204528 op 03-01-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Taal: Belgisch, Toetsenbord: Belgisch (Punt)

Hmmz, kijk eens door je taalinstellingen naar de hotkeys om de taal te veranderen, normaal is dit ALT+SHIFT, maar mischien is die bij jouw om de een of vage andere reden verandert. (Alhoewel je geformateerd hebt...)

• kami124
mmh ik ben dit topic een beetje uit het oog verloren, Maar ik heb nu een totaal nieuw systeem gekocht met het OS vista Ultimate en nog steeds heb ik het probleem. Ik snap er niks van.
TaraWij schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:47:
Aangesloten op PS/2 of USB?

Al eens drivers proberen te installeren? (Alhoewel het op die andere PC wel werkt...)
USB
Anoniem: 204528 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:48:
Ehhh de rest van de speciale tekens doen het wel goed op de juiste toets? Dus @ en % en ( en ?

Het zou kunnen dat je tijdens het typen per ongeluk je taalinstellingen van het toetsenbord veranderd?

[...]

Hier toetsenbordinstelling taal: Nederlands, Toetsenbord: Verenigde Staten (internationaal)
Ja ik bedoel de VS Verenigde Staten (internationaal) toen ik engels opschreef :P.
TaraWij schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 21:35:
Taal: Belgisch, Toetsenbord: Belgisch (Punt)

Hmmz, kijk eens door je taalinstellingen naar de hotkeys om de taal te veranderen, normaal is dit ALT+SHIFT, maar mischien is die bij jouw om de een of vage andere reden verandert. (Alhoewel je geformateerd hebt...)
Alle andere taalinstellingen heb ik gewoon van mijn computer verwijderd dus dit lijkt mij ook sterk.

[ Voor 20% gewijzigd door kami124 op 21-02-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
schop? Ik weet het op den duur ook niet meer hoor. m'n doet het nu weer even goed maar voor hoelang :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
en toen had ik er af en toe nog steeds last van :S. maarja ksnap er zelf ook echt helemaal niks van :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
Vaag nu is het probleem weer terug. Na een aantal maanden gespaard te zijn geweest onder windows vista 64-bit NL ultimate. heb ik er sinds vandaag weer last van :p. Wel heb ik mijn pc een paar dagen geleden nog geformateerd :S:S, ik snap er niks van maarja dan nog maar een formatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-DJiNn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-04 13:59

X-DJiNn

Knooier !

Ik heb toevallig gisteren een Logitech G15 toetsenbord gekocht. Die oranje, en ik heb een soort gelijk probleem.

Voorbeeld:

Need for Speed Most Wanted gas geven je blijft de knop continue ingedrukt houden. Maar dan hapert ie !
Zelfde als ik even NOS wil gebruiken, ook dat hapert. Dan moet ik zowat de knop door het toetsenbord heen drukken.

Alle knoppen van de besturing al eens om gegood, maar dat mocht niet baten.

Dus een ander spel geprobeerd. F.E.A.R. daar precies hetzelfde probleem.

Ik draai Windows Vista Ultimate 64 bit SP1

en heb beide spellen al eens met drivers en zonder drivers geprobeerd. Tevens andere USB poorten geprobeerd.

En nu met het typen van dit bericht he ik bijvoorbeeld ook problemen. Of zal het toetsenbord nog even ingespeeld moeten worden 8)7

Heeft er iemand een suggestie, of is het gewoon een kwestie van terug met dat ding naar de winkel ??
Vind het verder wel leuk dingetje

SE5K-RWB // 20x S500 Optimizers // 10x 455WP Longhi 42 graden Oost / 10x 455WP Longhi 42 graden West // Totaal 9100WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
X-DJiNn schreef op zondag 16 november 2008 @ 22:54:
Ik heb toevallig gisteren een Logitech G15 toetsenbord gekocht. Die oranje, en ik heb een soort gelijk probleem.

Voorbeeld:

Need for Speed Most Wanted gas geven je blijft de knop continue ingedrukt houden. Maar dan hapert ie !
Zelfde als ik even NOS wil gebruiken, ook dat hapert. Dan moet ik zowat de knop door het toetsenbord heen drukken.

Alle knoppen van de besturing al eens om gegood, maar dat mocht niet baten.

Dus een ander spel geprobeerd. F.E.A.R. daar precies hetzelfde probleem.

Ik draai Windows Vista Ultimate 64 bit SP1

en heb beide spellen al eens met drivers en zonder drivers geprobeerd. Tevens andere USB poorten geprobeerd.

En nu met het typen van dit bericht he ik bijvoorbeeld ook problemen. Of zal het toetsenbord nog even ingespeeld moeten worden 8)7

Heeft er iemand een suggestie, of is het gewoon een kwestie van terug met dat ding naar de winkel ??
Vind het verder wel leuk dingetje
toon volledige bericht
Volgensmij is jouw probleem toch een stuk anders. Ik heb alleen dat m'n apastrof het niet goed doet. De andere toetsen van m'n g15 doen het perfect, ik ben daarom ook zeer tevreden over dit toetsenbord.

ps. ik weet het dit is al een oud bericht, maar m'n apostrof doet het nog steeds niet goed :S. Ondanks nog een formatatie.

edit:

Ik weet niet waar het probleem zit. Ik heb mijn pc al een aantal keer geformateerd en zelfs al een nieuwe gekocht in de tijd dat ik het heb. Ook heb ik al eens een ander toetsenbord aangesloten en het windows-on-screen-toetsenbord gebruikt en dan krijg ik hetzelfde probleem.
conclusie: Ik heb denk ik een programma dat niet goed werkt, echter als ik met taakbeheer alles probeer af te sluiten, dan nog bflijg ik het krijgen :S:S.

[ Voor 13% gewijzigd door kami124 op 26-03-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
Volgensmij heb ik eindelijk de oplossing gevonden (ofja het probleem :P). Als ik met taakbeheer "setpoint2.exe" afsluit dan doet alles het weer goed. Ik heb nu ook al wat meerder mensen gevonden die het probleem hadden in google (http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=9670).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162103

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb je al een oplossing?
Pagina: 1