Ik zit hier thuis met een avi bestand dat direct van een videocamera komt, de camera heeft cue points die adobe premiere 1.5 (daar moet ik verplicht mee werken) op de een of andere maniet niet ziet en daardoor alleen ook maar het stuk tot het tweede cue points laat zien. Wat dus resulteert in het tonen van maar een miniem stukje van mijn video file. Ik weet zeker dat de rest wel goed is overgekomen omdat ik het met bijvoobeeld Windows Media Player wel gewoon volledig kan afspelen.
Ik heb overigens nog een aantal dingen geprobeerd zoals het door een converter te halen, maar dit heeft ook geen zin gehad. Aangezien het dan of super lelijk werd, of Premiere pro hem dan niet herkent. Ook is het zeer vreemd dat als ik hem met VLC Player probeer te openen hij hem niet kan afspelen, hij geeft de volgende error:
"Unrecognized format for: *insert lokatie*".
Mijn vraag is dus, is er een manier waardoor ik de cue points kan verwijderen en mijn hele videofile in premiere gewoon kan zien?
Ik heb overigens nog een aantal dingen geprobeerd zoals het door een converter te halen, maar dit heeft ook geen zin gehad. Aangezien het dan of super lelijk werd, of Premiere pro hem dan niet herkent. Ook is het zeer vreemd dat als ik hem met VLC Player probeer te openen hij hem niet kan afspelen, hij geeft de volgende error:
"Unrecognized format for: *insert lokatie*".
Mijn vraag is dus, is er een manier waardoor ik de cue points kan verwijderen en mijn hele videofile in premiere gewoon kan zien?