Toon posts:

Pijltjes toetsen doen raar in spellen

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Genius KB 600 setje, waarvan ik de muis al heb weggegooid vanwege het vreten van batterijen, maar het toetsenbord doet het nog prima. Behalve als ik games wil spelen.

In Pro Evolution Soccer was het al niet mogelijk om een spel te starten, omdat het menu automatisch de hele tijd omhoog ging (steeds een keuze omhoog zeg maar, alsof iemand de pijltjes toets naar boven ingedrukt houdt). Als je dan heel goed timede met ENTER drukken, dan kon je wel een wedstrijd beginnen, maar dan liepen de spelers automatisch naar links (alsof iemand de pijltjes toets naar links ingedrukt houdt)

Nu net wil ik NFS: ProStreet starten en blijkt dat ik de pijltjes toets naar boven niet kan gebruiken en de pijltjes toets naar links ook niet. En ook weer als ik het spel wil afsluiten en ik naar rechts druk om op OK te drukken, schiet ie automatisch weer terug naar CANCEL (alsof iemand de pijltjes toets naar links ingedrukt houdt)

Ik hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb, heb m'n best gedaan. ;)

Ik heb de drivers van de KB 600 al geupdate, maar dat mocht niet baten. :(

Please help.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:08

momania

iPhone 30! Bam!

Als de muis al zo slecht was, zal je toetsenbord niet echt veel beter zijn ben ik bang en dus gewoon stuk zijn.

Tijd om een nieuwe te halen dus ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe verklaar je dan dat zoiets alleen in spellen gebeurd en niet bijv. tijdens het tikken van dit bericht?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil zo graag spelen :'(

EDIT: Nu ik er bij nadenk. MOH:AA speel ik zonder problemen. :?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 19:30 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Juist, dus je hebt een softwareprobleem. Verder ben je ongeduldig en asociaal als je binnen een paar uur je topic schopt. Verdiep je liever in het probleem... dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.