Toon posts:

PC valt uit binnen 2 tot 60 min zomaar waarom..

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een DELL naam zegt het al sl*t pc die schakeld geheel uit na 2 tot 60 min.
Of ik er aan werk of niet hij schakeld vanzelf uit ik denk zelf dat het de voeding is.
Het gaat om een Intel pentium systeem type: HP Compaq dc7600 Ultra-slim Desktop

Wat zou het kunnen zijn? ik heb geen test voeding..

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat heb je wél zelf geprobeerd? Hoe warm wordt je CPU?

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:43

Standeman

Prutser 1e klasse

Warmte? Mogelijk de fan van je processor die aan het bokken is.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Verwijderd

Topicstarter
Exorcist schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:29:
Wat heb je wél zelf geprobeerd? Hoe warm wordt je CPU?
ik heb de fan aangepast in de bios volle vermogen gezet daar ligt het niet aan ik heb het koelblok er af gehad en de pasta is goed ... mooi contact met het element... ik kan in de bios niet veel vinden over de temperatuur maar hij word niet zo warm... ik heb de ntc(hitte sensor) ook bekeken die kan ik zien zitten bij de fan.. tja wat kan ik verder doen..

Verwijderd

Topicstarter
Standeman schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:30:
Warmte? Mogelijk de fan van je processor die aan het bokken is.
de fan werkt goed blaast de lucht van buiten naar binnen door de koelribben.. er zitten trouwens 2 fan's ..

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat denk je dat wij meer kunnen doen dan...? Niet lullig bedoeld, maar zo wordt het puur gissen.

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-02 14:49

ResuCigam

BOFH

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:24:
Ik heb een DELL naam zegt het al sl*t pc die schakeld geheel uit na 2 tot 60 min.
Of ik er aan werk of niet hij schakeld vanzelf uit ik denk zelf dat het de voeding is.
Het gaat om een Intel pentium systeem type: HP Compaq dc7600 Ultra-slim Desktop

Wat zou het kunnen zijn? ik heb geen test voeding..
Je hebt om te beginnen kennelijk geen Dell pc want zoals je zelf al zegt heb je een HP compaq...

We do what we must because we can.

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-01 16:02

Devion

Space for rent ;-)

HP'tje met identiteits crisis? :D

Check eens via enig willekeurig software of je volt lijnen e.d. wel in orde zijn.

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-12-2025
Let wel op, de voeding van een HP is niet uitwisselbaar met die van een gewone pc. Het zit hem in de voeding die bij HP vanuit het moederbord geschakeld wordt. Bij een gewone voeding zit dit systeem in de voeding zelf (en ja, deze wordt ook vanaf het moederbord aan en uit gezet. Maar het systeem werkt gewoon niet hetzelfde....uit eigen ervaring)

Edit: Xcellency, succes met bellen. Die support is best wel in orde (ook weer alleen mijn ervaring).

[ Voor 12% gewijzigd door marquis op 27-12-2007 14:02 ]

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Verwijderd

Topicstarter
Devion schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:51:
HP'tje met identiteits crisis? :D

Check eens via enig willekeurig software of je volt lijnen e.d. wel in orde zijn.
in de bios is niet veel te vinden.. hij staat standaard..
marquis schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:54:
Let wel op, de voeding van een HP is niet uitwisselbaar met die van een gewone pc. Het zit hem in de voeding die bij HP vanuit het moederbord geschakeld wordt. Bij een gewone voeding zit dit systeem in de voeding zelf (en ja, deze wordt ook vanaf het moederbord aan en uit gezet. Maar het systeem werkt gewoon niet hetzelfde....uit eigen ervaring)
ik bel nu even hp op

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Zoals je inmiddels wel meerdere malen verteld is, is het op dit forum de bedoeling om zelf eerst wat inzet te tonen vóór je een topic opent. Ik raad je dan ook aan Registratievoorwaarden / korte FAQ nog even door te nemen, en wens je succes bij het oplossen van je probleem :) .

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.