En dan niet alleen omdat het gewoon heel onduidelijk is wie er nu gaat winnen:
Het dik gedrukte stukje lijkt te zeggen dat HD-DVD beter verkoopt dan Blu-ray (zie de films) maar heel erg zeker is het niet?! Ik maak op uitDit is echter pure speculatie. Echte cijfers laten zien dat blu-ray meer en beter verkoopt dat hd-dvd, net als in de Verenigde Staten. Twee films die in Amerika op dit moment goed verkopen zijn Harry Potter And The Order Of The Phoenix en The Bourne Ultimatum. De Bourne-film is in de eerste verkoopweek ongeveer 60.000 keer verkocht, wat twee keer zoveel is als Spider-Man 3 die op blu-ray werd uitgebracht. De nieuwe Harry Potter is daarentegen op beide hd-formaten uitgebracht, maar de hd-dvd-versie zou beter verkopen dan de blu-ray-uitvoering terwijl van de laatstgenoemde meer schijven zijn geperst. Verkoopcijfers van de films in Europa zijn niet bekend, maar Sony pronkt met recente gegevens dat blu-ray in totaal drie keer zoveel verkocht zou zijn dan hd-dvd. Ook het feit dat het bedrijf games op blu-ray uitbrengt, weerhoudt het bedrijf er niet van om ons duidelijk te maken dat er meer dan 21 miljoen br-schijven in Europa zijn.
dat de Bourne film op hd-dvd staat? Dat hele stuk is me eigenlijk alleen duidelijk na 3x opnieuw lezen........ Bourne-film is in de eerste verkoopweek ongeveer 60.000 keer verkocht, wat twee keer zoveel is als Spider-Man 3 die op blu-ray werd uitgebracht.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer