Toon posts:

Wifi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om een draadloos netwerk te zoeken met de M1330 zonder de computer aan te zetten? Dit zou mogelijk zijn met de HP laptops.

Dit lijkt mij erg makkelijk maar ik zal de bestelling "mijn" Dell er niet voor cancelen als deze functie niet aanwezig is.

Mobydick

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:30
Ik geloof er niks van dat e HP dat wel zou kunnen eigenlijk (bron?). Verder zie ik het nut niet echt...

• Tankcsapda
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-01 23:32
Wanneer je een computer aanzet dan gaat hij stroom gebruiken en dus ook pas stroom geven aan zijn wlan adapter. Dus laptop moet zeker aan.

Mocht je gebruik willen maken van gratis/openstaande netwerken kun je het beste op zoek gaan naar van die kleine apparaatjes die draadloze netwerken detecteren of pda/mobiel met wlan aanschaffen.

Verwijderd

Topicstarter
Tankcsapda schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:47:
Wanneer je een computer aanzet dan gaat hij stroom gebruiken en dus ook pas stroom geven aan zijn wlan adapter. Dus laptop moet zeker aan.

Mocht je gebruik willen maken van gratis/openstaande netwerken kun je het beste op zoek gaan naar van die kleine apparaatjes die draadloze netwerken detecteren of pda/mobiel met wlan aanschaffen.
Ik heb mijn vraag niet goed geformuleerd. Ik bedoelde moet het "operating system" zijn gestart.
En ja, een telefoon met wlan staat nog in de planning (HTC Touch cruise) of misschien de Apple iPod Touch via Ebay. De Apple heeft ook wlan.

Mobydick

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Waarom vraag je dit niet in het M1330 topic?

Er zit in ieder geval een Wifi Cather op, maar dat had je zelf ook al wel gevonden neem ik aan.