Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Piepaa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-11 14:51
heb een probleem met de bediening van de Zen V, omdat de display defect is.
Kan iemand mij een tip geven met welke serie knopjes ik na een reset(naald in het gaatje) toch muziek uit de Zen V kan krijgen?
dank je.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Staat er niet in de handleiding netjes uitgelegd hoe je muziek moet afspelen? Gewoon de stappen ondernemen zoals je altijd doet.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 09:51
Outerspace schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:55:
Staat er niet in de handleiding netjes uitgelegd hoe je muziek moet afspelen? Gewoon de stappen ondernemen zoals je altijd doet.
denk dat ze daar er van uit gaan dat je display niet kapot is ;)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

kadooosh schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:23:
[...]

denk dat ze daar er van uit gaan dat je display niet kapot is ;)
De handelingen zullen hoogstwaarschijnlijk hetzelfde zijn. Een blinde zal de MP3 speler ook moeten kunnen bedienen ondanks hij niet ziet wat ie doet ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Piepaa
Nee, in de handleiding gaan ze er vanuit dat het display werkt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Piepaa schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:42:
Nee, in de handleiding gaan ze er vanuit dat het display werkt.
Maar je kunt toch simpelweg kijken naar hoe de handelingen beschreven staan in de handleiding en vervolgens gewoon de juiste knoppen in te drukken? :? In de handleiding staat júist beschreven hoe je de speler precies moet bedienen, lijkt mij. Heb je uberhaubt al geprobeerd om met behulp van de handleiding muziek uit de speler te krijgen?

• Piepaa
In de handleiding staat b.v;
Selecteer Systeem -> Language en dan de gewenste taal.
Op welke regel staat nu Systeem??? zonder display is dat niet te zien en de gewenste taal???

Wat ik graag wil weten is in welk scherm de speler opstart na een reset en in welke volgorde ik de navigatie joystick moet bewegen om een liedje te starten.

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-11 17:50
Probeer eens een lijst te vinden met daarin de boomstuctuur van het menu, dat zou je een heel eind opweg moeten helpen. Maar het blijft wel prutsen eigelijk :P

• TaraWij
  • Laatst online: 08-02 18:37
Taal heb je toch niet nodig?

Ik weet niet hoe de Zen V er uit ziet maar probeer eens op play te drukken, en anders ga je gewoon naar het menu en dan klik je een paar keer door. (Denk dat die standaard gewoon op je muziek staat in het menu)

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:28
Dat van de taal was een voorbeeld
Je kan wel naar filmjes zoeken op bijvoorbeeld youtube, daar is kan je vaak duidelijk zien hoe je eeb wel menu moet komen.

• Piepaa
YOUTUBE dat is the place to be !!!!!!
Heb inderdaad een filmpje gevonden en..... muziek.
master007 bedankt.
Pagina: 1