Vreemde mapnamen op externe schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sinds een aantal maanden heb ik een terugkerend probleem. Op mijn schijven worden van dit soort mappen aangemaakt:

5c9331d23e2e5f4b65ebbc4f28

Nu las ik al dat dit te maken heeft met MSXML en na wat prutswerk zijn de mappen op mijn bootdisk weg. Maar nu is het zo dat op mijn externe schijf ook een aantal van die mappen staan en die zijn anders. Als ik ze open dan zie je alleen een submap "update" staan en als ik daar op klik dan krijg ik de melding "5c9331d23e2e5f4b65ebbc4f28 is niet toegankelijk. Toegang geweigerd."

Zoeken op internet leidt telkens tot het MSXML probleem maar vlgs mij is dit weer wat anders. Iemand bekend met dit probleem? Die lijst wordt steeds langer :/ .

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mijn glazen bol is stuk.

Nou werkt m'n geheugen nog wel, en Voordat je een topic opent
De topictitel
De openingspost

lijken mij zaken waar je toch wel wat meer aandacht mag besteden.

In ieder geval: WindowsUpdates zet tijdelijk bestanden neer op de schijf met de meeste ruimte (in dit geval je externe schijf).
Je zit in de goede richting in ieder geval, als je in het achterhoofd houdt dat WindowsUpdate als system user loopt snap je ook waarom je niet direct in die mappen kan komen.

Kijk de logfile die daarin staat na over welke update het precies gaat en installeer deze desnoods handmatig.

Omdat er toch wel wat zaken mankeren aan je startpost en titel gaat dit topic wel dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.