[XP] Windows Installatie blijft hetzelfde

Pagina: 1
Acties:

• synthic
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06-2025
Hallo,

Echter kan het zijn dat 't degelijk vaker is gevraagd hoe dit probleem kan worden opgelost. Zelf heb ik aantal keren geprobeerd te zoeken waar het onderwerp zich kan bevinden. Maar goed, even terug te gaan wat voornamelijk de bedoeling is van dit topic.

Gistere heb ik vast besloten om mijn computer te formatteren d.m.v. Ghost. Maar bleek achteraf geen succes te zijn en moest ik zeker wel Windows XP opnieuw installatie. Wat blijkt nou, de setup blijft zich voor doen. Hij her haalt constant de blauwe windows xp installatie scherm.

Echter weet ik niet meer wat het probleem is, we hebben 't aantal keren geprobeerd (á 10 uren lang) te installeren gistere maar nog steeds geen succes.

Specificatie:
Moederbord: M2A-MVP
Processor: AMD Athlon 5000+ X2 2.6Ghz (Als 't goed klopt)
Hardeschijf: Sata II 320GB

Graag vraag ik om jullie hulp. De installatie is inmiddels een keer eerder gelukt (na 6 uren) maar echter weet ik het niet meer wat ik heb gedaan.

Alvast hartelijk bedankt!

Verwijderd

[edit]
Oop, laatse regel niet gelezen, geen idee wat er aan te doen is..

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 09:20 ]

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Als je de eerste keer reboot, moet je wel de CD d'r uithalen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-02 14:12

AndereKoekoek

Ping! Pong?

idd of niks indrukken als hij start vanaf de cd.
Wat overigens ook kan is dat je een driver voor je sata-schijf moet installeren tijdens de install.
Heb dat zelf ook keer gehad, bleef steeds via cd opstarten, want hij herkende de HD niet meer na de install. Als je de cd/dvd eruit haalt, dan krijg je een foutmelding dat er niks is geinstalleerd.