Toon posts:

Windows Update Flash Player probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje met mijn Windows Update.
Er zijn namelijk updates, of 1 update, namelijk: Security Update for Flash Player.
Echter, het wil maar niet installeren.

Na de update staat er: 'The following updates could not be installed.' Een nu blijft WinUpdate steeds verschijnen, dat er nieuwe updates beschikbaar zijn (die niet kunnen worden geïnstalleert).

Ik kan niet begrijpen waarom het niet kan worden geinstalleert, weet iemand toevallig waar dit probleem aan ligt?

Ik heb een XP x64 editie, zou het daaraan kunnen liggen? Lijkt mij persoonlijk niet aangezien Windows Update automatisch de juiste updates voor je systeem geeft.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je de laatste Flash Player al geprobeerd te installeren vanaf de site van Adobe?

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 26-12-2007 18:53 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 18:52:
Heb je de laatste Flash Player al geprobeerd te installeren vanaf de site van Adobe?
Hmm nee nog niet, want ik dacht dat het om iets heel anders gaat dan Flash Player zelf.

Security Update for Flash Player.. dit lijkt mij een soort plugin voor je flash instellingen..

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 18:54:
[...]

Hmm nee nog niet, want ik dacht dat het om iets heel anders gaat dan Flash Player zelf.

Security Update for Flash Player.. dit lijkt mij een soort plugin voor je flash instellingen..
Nee, er is van de week een nieuwe Flash-player uitgekomen omdat er vanuit Adobe een aantal lekken waren gedicht. Download even de full install van Adobe, installeer het, herstart je PC en draai Windowsupdate nog eens.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van microsoft vond ik dit:

File Name: Windows-KB913433-x86-ENU.exe
Version: 913433
Date Published: 5/9/2006
System Requirements
Supported Operating Systems: Windows XP Professional x64 Edition ; Windows XP Service Pack 1; Windows XP Service Pack 2

Overview
A security issue has been identified that could allow an attacker to remotely compromise your Windows-based system with a vulnerable version of the Flash Player and gain control over it. You can help protect your computer by installing this update from Microsoft. After you install this item, you may have to restart your computer.

Ik zal het handmatig proberen te downloaden en installeren.