Toon posts:

Fujitsu siemens Amilo piept zonder ACpower

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een FS Amilo overgomen. Een beestje van 3 jaar oud, Ik heb helemaal aan de praat gekregen. (nieuwe hdd erin) Dus allemaal leuk. 1 ding echter niet. Zodra ik de AC-adapter loskopel gaat de laptop piepen. Elke 3 sec. een piep. het zal wel iets te maken hebben met de accu. Ofschoon deze trouwens wel helemaal vol zit. Verder heb ik aangegeven geen piepjes te willen als de accu bijna leeg is. terwijl de accu vol is gaat dus ook piepen.
Kan het te maken hebben met de callibratie ofzo? Hoe zou ik zoiets kunnen testen?

THNX

Verwijderd

Topicstarter
Ik merk dat de accu meteen leeg is nadat ik de power er af haal. Toch wel heel erg snel. Kan hooguit 2 min. werken op accu..

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-01 14:15

nXXt

Carpe omnia

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 22:29:
Ik merk dat de accu meteen leeg is nadat ik de power er af haal. Toch wel heel erg snel. Kan hooguit 2 min. werken op accu..
Mijn accu van mijn Dell Inspiron 2600 van vijf jaar oud houdt het ook maximaal een paar minuten uit, terwijl deze accu niet extreem intensief gebruikt is. Ik kan me dus alleszins voorstellen dat een intensief gebruikte accu na drie jaar al naar z'n grootje is... Dat is ook de reden dat de meesten laptopdealers slechts zes maanden garantie bieden op een accu.

Met andere woorden: het lijkt me vrij duidelijk dat de accu op sterven na dood is en dat je laptop dan ook een chronische elektriciteitsverslaving zal hebben.