Hoi,
Heb deze week een Apple Cinema Display aangeschaft. Deze wil ik gebruiken als externe monitor op mijn Acer 5672 laptop met een ATI X1400 videokaart. Aansluiting gaat via DVI.
Detecteren doet ie prima, alleen zoek ik me wezenloos naar een oplossing om de Apple monitor als primaire monitor te krijgen. De display properties hebben de optie "Use this device as the primary monitor", maar kan deze niet aan of uitzetten. Met andere woorden, het scherm van de laptop blijft hoe dan ook primair.
De logische opvolgende vraag is dus hoe ik in hemelsnaam (oeps het is Kerstmis
) mijn apple scherm als primaire monitor kan krijgen? En zou mijn laptop dan nog als 2e scherm kunnen fungeren?
Wat is mijn configuratie?
Kerstgroeten!
Heb deze week een Apple Cinema Display aangeschaft. Deze wil ik gebruiken als externe monitor op mijn Acer 5672 laptop met een ATI X1400 videokaart. Aansluiting gaat via DVI.
Detecteren doet ie prima, alleen zoek ik me wezenloos naar een oplossing om de Apple monitor als primaire monitor te krijgen. De display properties hebben de optie "Use this device as the primary monitor", maar kan deze niet aan of uitzetten. Met andere woorden, het scherm van de laptop blijft hoe dan ook primair.
De logische opvolgende vraag is dus hoe ik in hemelsnaam (oeps het is Kerstmis
Wat is mijn configuratie?
- Acer 5672
- Win XP Pro (Engels) + SP2
- ATI X1400 (mobility Radeon)
- Fn + F5: dit levert totaal niets op
- Heb UltraMon geprobeerd
- Heb middels Catalyst Control Center gekeken, maar ook daar niet de mogelijkheid om de primaire monitor te veranderen
- Het internet afgezocht naar oplossingen. Sommige hebben blijkbaar een oplossing gehad, maar specifiek voor de Acer 5672 waren er wel vragen, maar geen oplossingen gegeven
Kerstgroeten!