ik heb hier een probleem met de cpu denk ik ben nogal noob in dit soort dingen maar ik wou gisteren mijn computer herstarten alles draait maar ik zie op mijn scherm niets dus ik eens op internet zoeken wat het is waarschijnelijk cpu maar ben het niet zeker, ik had de dag ervoren een programma gedownload om weten hoeveel graden mijn cpu is , ligt meestal tussen 60-65 graden en als hij moet ^stressen^ ongeveer 75-85 graden is dit normaal? het is een intel pentium 4 processor 550 met hyperthreading-technologie 3.4 GHz 800MHz bussnelheid level 2 cache 1024 kb
intel 915P express chipset nu heb ik eens test gedaan en de cpu uit de computer gedaan toen wou alleen de voeding draaien en heb ik eens zonder ventilator cpu laten draaien sluit mijn pc automatisch uit nu wil ik de cpu in een andere pc doen het is ook 1 met intel pentium 4 1.6 GHz is dit verstandig?
het moederbord van de computer moet ik nog eens opzoeken maar is moeilijk te vinden alvast bedankt voor de hulp
intel 915P express chipset nu heb ik eens test gedaan en de cpu uit de computer gedaan toen wou alleen de voeding draaien en heb ik eens zonder ventilator cpu laten draaien sluit mijn pc automatisch uit nu wil ik de cpu in een andere pc doen het is ook 1 met intel pentium 4 1.6 GHz is dit verstandig?
het moederbord van de computer moet ik nog eens opzoeken maar is moeilijk te vinden alvast bedankt voor de hulp