Hoe kan je je Experia box beheren op afstand (Remote Desktop)? Ik heb ergens gezien dat het kan. Alvast bedankt;).
Tegenwoordig de Speedtouches welVerwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 15:22:
Dat lijkt mij niet slim, aangezien deze niet met een wachtwoord beveiligd is.
Verwijderd
Ha, op mijn Speedtouch 780 kan ik niet eens het IP-adres of de DHCP-scope wijzigen, laat staan het admin password wijzigen.
De experiaboxen kon je geloof ik via mijnKPN beheren (Geen idee of dat ook werkte als je op mijnKPN inlogt via een andere verbinding)
Sorry, maar zo werkt het hier niet.
Je geeft niet aan wat je hebt (*welke* experiabox ?) Wat heb je zelf al geprobeert ? Wat zegt de handleding ?
Heb je voldoende eraan om een gewone PC met RDP open te zetten of VPN ? Dan zit je op 'je netwerk' en kun je ook bij je experiabox.
Enfin, een topic als dit kunnen we niets mee : Het algemeen beleid #topicplaatsen
Je geeft niet aan wat je hebt (*welke* experiabox ?) Wat heb je zelf al geprobeert ? Wat zegt de handleding ?
Heb je voldoende eraan om een gewone PC met RDP open te zetten of VPN ? Dan zit je op 'je netwerk' en kun je ook bij je experiabox.
Enfin, een topic als dit kunnen we niets mee : Het algemeen beleid #topicplaatsen
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()