Ik heb sinds afgelopen zaterdag een iPod Classic 80 GB.
Ik sync hem met iTunes in Mac OS X en heb hem dan ook HFS+ geformat.
Ik heb hem meteen de eerste dag geupgrade naar 1.0.3, want 1.0.2 stond er nog op.
Nu doet het ding het bijna perfect, maar er is één probleem, wat ik even zal uitleggen met wat er vanacht gebeurde:
Is er iemand die ook dit probleem heeft (gehad) en er een oplossing voor heeft, of is het ding gewoon quasi-kapot en moet ik contact opnemen met de winkel waar ik hem kocht of Apple? En zo ja, kan ik dan het beste de (internet)winkel bellen/mailen of rechtstreeks Apple bellen?
Ik sync hem met iTunes in Mac OS X en heb hem dan ook HFS+ geformat.
Ik heb hem meteen de eerste dag geupgrade naar 1.0.3, want 1.0.2 stond er nog op.
Nu doet het ding het bijna perfect, maar er is één probleem, wat ik even zal uitleggen met wat er vanacht gebeurde:
- Ik ging om 23:30 naar bed om nog even naar podcasts te luisteren op m'n iPod.
- Om 1:00 had ik er genoeg van en zette m'n iPod uit (play-pause paar seconden indrukken, en dan hold aanzetten) en ging slapen.
- Vanmorgen om 11:00 werd ik wakker en wilde mijn iPod aanzetten, maar deze ging niet aan.
- Na een paar keer menu+center-toets 5-10 seconden indrukken gaat hij dan wel weer aan.
Is er iemand die ook dit probleem heeft (gehad) en er een oplossing voor heeft, of is het ding gewoon quasi-kapot en moet ik contact opnemen met de winkel waar ik hem kocht of Apple? En zo ja, kan ik dan het beste de (internet)winkel bellen/mailen of rechtstreeks Apple bellen?