Hoe groot is het verschil met nieuw en oud scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-03 23:13
Hallo ik heb waarschijnlijk een hele simpele vraag...

Ik heb nu samsung scherm 730bf en ben van plan een nieuwe tekopen 226cw.

Zit er nou heel veel verschil in met kleuren en contrast. Qua cijfertjes wel maar merk je dat ook daadwerkelijk?

Alvast bedankt

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Zie bijvoorbeeld:
pricewatch: Samsung SyncMaster 730BF (17", 4 ms g>g, D-sub/DVI-D)
pricewatch: Samsung Syncmaster 226CW

En anders zelf even kijken in de winkel om te beoordelen. :)

Voor de goede orde, het zijn product-reviews. Dus geen prijs-lijsten. Voor als je te huiverig was om te klikken. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door _the_crow_ op 26-12-2007 12:03 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Weet niet hoe goed jouw 730bf is, maar ik heb een 2232BW, had eerst CRT. Moest best wel wennen, kreeg zelfs hoofdpijn van het licht...

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-03 23:13
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:59:
Weet niet hoe goed jouw 730bf is, maar ik heb een 2232BW, had eerst CRT. Moest best wel wennen, kreeg zelfs hoofdpijn van het licht...
Haha ik weet ook niet hoe goed hij is.. Ik ga er natuurlijk flink op voor uit qua formaat maar hoe erg verbeterd de rest..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:59:
Dan stel je de brightness toch een stuk lager in? Als ik mijn Dell monitoren op 100% brightness zet dan wordt ik ook niet vrolijk van de hoeveelheid licht die die dingen geven.

Verwijderd

Terw_Dan schreef op woensdag 26 december 2007 @ 12:02:
[...]

Dan stel je de brightness toch een stuk lager in? Als ik mijn Dell monitoren op 100% brightness zet dan wordt ik ook niet vrolijk van de hoeveelheid licht die die dingen geven.
Had ik ook gedaan, heb zelf ook een oudere dell, aan daar zat ik altijd mee te kloten dat ze te weinig licht gaven en nu heb je zelfs genoeg op 20%. Ik zeg, de kwaliteit is perfect :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Ervaringen zoek je op GoT met de search, niet met een eigen topic. Bovendien blijkt nergens dat je simpelweg op zoek gegaan bent naar reviews of andere bronnen. Al met al voldoet dit topic duidelijk niet qua eigen inzet aan de eisen die we op GoT stellen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.