Toon posts:

Domein transfer (backup en restore emails)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmorgen allemaal,

ik zit met het volgende probleem....wellicht hebben jullie hier een antwoord op.

Ik heb nu een domein bij lycos, echter wil ik deze verhuizen naar servage.net

Vraag 1: Wie heeft ervaring met servage en hoe is deze ?
Vraag 2: Is het mogelijk om mijn emails (een kleine 500mb) te verhuizen cq te backuppen en te restoren bij de nieuwe provider ?

Gezien servage veel ruimte bied lijkt me dit een juiste verhuizing ?

Ik hoor graag van jullie.

Roelof

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Heb zelf bij beide partijen gezeten (in 2004/2005). Over Servage kan ik je vertellen dat het opzich redelijk is voor 'file hosting', maar niet geschikt is voor een goedlopende PHP/MySQL achtige site.

Maar kijk even op www.webhostingtalk.com (of de NL variant). Op de .com variant kan je de specificaties opgeven die je nodig denkt te hebben (+ eventueel wat groei) en dan kunnen verschillende partijen jouw offertes aanbieden. Hoe kom je aan 500 MB aan emails? Kan je bepaalde zaken niet lokaal archiveren?

Verwijderd

Topicstarter
gideon82 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:25:
Heb zelf bij beide partijen gezeten (in 2004/2005). Over Servage kan ik je vertellen dat het opzich redelijk is voor 'file hosting', maar niet geschikt is voor een goedlopende PHP/MySQL achtige site.

Maar kijk even op www.webhostingtalk.com (of de NL variant). Op de .com variant kan je de specificaties opgeven die je nodig denkt te hebben (+ eventueel wat groei) en dan kunnen verschillende partijen jouw offertes aanbieden. Hoe kom je aan 500 MB aan emails? Kan je bepaalde zaken niet lokaal archiveren?
Ik heb een prive domein, dus niet zakelijk.
We hosten hier de mails van familieleden e.d.
Daarnaast vind ik het leuk om div. foto's te plaatsen, dit kan leuk met lycos.
Echter de webspace is vrij beperkt.

Ik ga even een kijkje nemen op webhostingtalk,

dank voor je reactie.

Roelof