Kleurproblemen bij TV out

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:01
Sinds kort heb ik een PC aan de TV gekoppeld middels S-Video. Start normaal op, beeld is redelijk goed te zien. Dat wil zeggen: ik weet wat er staan moet onder windows, want lezen, dat lukt niet bepaald.

Nu heb ik op de hoofd PC een aantal films staan die ik op de TV wil nekijken. imige mounten en sharen en middels PowerDVD kan ik de handel opstarten.
Nu het probleem: ieder film die ik wil afspelen heeft een andere kleurstelling...
Of het is te rood, of te groen of te blauw, of een combinatie van deze. Ik blijf continu pielen en klootzakken om de handel enigzins acceptabel te krijgen.
En heb ik het eindelijk goed bij één film, de volgende heeft (uiteraard) andere instellingen nodig.
Geen leuke grap dus, en ik wil dit verhelpen.
Nu de vraag: hoe?

Even de specs van de PC:

2.6GHz Intel
1.5Gb memory
Geforce 6600GT TV-out

Iemand een idee?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Snuffel
Zgobjuh

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Jazekerrrrr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 16:53
probeer is andere player bv vlc player

• Snuffel
Is allemaal hetzelfde, heb nu 4 verschillende players geprobeerd..

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:43
misschien is het kabeltje niet helemaal goed??

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mja, wellicht een pinnetje of connector dat niet helemaal goed is. Maar dat moet je wel uitsluiten...

• Snuffel
Kabels getest en gechecked, niets mis mee.
Leuke is dat ik het beeld wel goed kan krijgen, echter kost me dat veel gepiel in de instellingen.
En heb ik hem uiteindelijk goed, dan zijn de instellingen de keer daarop weer anders. Sterker nog, per DVD zijn ze anders....

Pagina: 1