Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Overschrijving Unibet (Belgie)

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 18:02
Aangezien gokken toch een soort beleggen is:D

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen:)

Hulp is welkom:

Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t212/Stancke/Overschrijving.jpg

Stap1: lukt
Stap2: Is blijkbaar gelijk wel rek. nummer ik neem?
Stap3: Maakt geen verschil uit bij welke bank het is?
Stap4: Naam en rekeningnummer, moet dat dan bij Vrije mededeling staan?

Wat met het adres etc.? Is niet gegeven allesinds...

Thx in advance

Normaal doet m'n vader dit voor mij, maar hij is niet thuis de eerst komende dagen.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 22:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Je vraag is hoe je een overschrijving doet? Dat is het juiste rekeningnummer invullen evenals de naam van de persoon/bedrijf waar het naartoe moet. De vrije mededeling is een referentienummer/naam zodat ze makkelijk kunnen achterhalen waarom het betaald is. "bestelling 1234" of "terugbetalen zakgeld" bijvoorbeeld.

Als het adres niet gegeven is kun je de gok wagen of het rekeningnummer voldoende is.
Normaal doet m'n vader dit voor mij, maar hij is niet thuis de eerst komende dagen.
En het betreft je eigen rekening? Dan lijkt het me een goed plan als hij het je eens uitlegt. Als je een eigen rekening hebt moet je er ook mee om kunnen gaan lijkt me zo.

Iig is je vraag niet iets wat je hier zou moeten stellen, maar aan je eigen bank en daarom hang ik er dan ook een slot aan :)

Dit topic is gesloten.