KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Handbrake werkt prima, gewoon rippen naar h264, ziet er stukken beter uit als divx en ript ook nog eens perfect de chaptermarkers mee.
En hoe dat werkt is gewoon even een kwestie van rtfm.
En hoe dat werkt is gewoon even een kwestie van rtfm.
Ligt volledig aan je instellingen, je kan het dermate verzieken dat het er niet uit ziet
Ik zelf denk dat de iPod Hi-Rez voldoende gaat zijn, er vanuit gaande dat je op afstand kijkt want anders heb je Frontrow niet nodig
Ik zelf denk dat de iPod Hi-Rez voldoende gaat zijn, er vanuit gaande dat je op afstand kijkt want anders heb je Frontrow niet nodig
Ik heb juist hiervoor een extra externe HDD gekocht van 750GB. Ik heb het belangrijkste deel van mijn DVD collectie met MacTheRipper (3.0R14) naar mijn HDD geript en een symlinkje aangemaakt voor in frontrow.
Werkt perfect! Front Row pakt vanaf Leopard ook automatisch de Dolby of DTS tracks tijdens het afspelen.
Werkt perfect! Front Row pakt vanaf Leopard ook automatisch de Dolby of DTS tracks tijdens het afspelen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt