Gister ben ik op een lanparty geweest en daar had ik mijn monsterachtige 19" beeldscherm ingeruild voor een 15" TFT monitor. Maar, Omdat het stomme ding geen 1280x1024 aan kon moest ik dat naar beneden afstellen. Geen nood, want we waren toch alleen maar aan het gamen. Dus, ik kom 's avonds voldaan thuis met m'n pc en ga meteen naar bed. Het probleem nu is: ik heb vanochend mijn pc weer aangesloten maar ik krijg geen beeld meer. bij het opstarten zie je nog wel het laadscherm van windows xp maar als je eenmaal op het bureaublad komt word het scherm zwart... geen idee wat het kan zijn. Weet iemand wat er aan de hand is en kan ik het nog maken?
Veilige modus?
En als je Remote Desktop hebt ingeschakeld zou je kunnen proberen om op die manier de drivers te verwijderen.
Dan kan je na een reboot via 800*600 wss de drivers gewoon opnieuw installeren, en kiest XP zelf de goede resolutie.
En als je Remote Desktop hebt ingeschakeld zou je kunnen proberen om op die manier de drivers te verwijderen.
Dan kan je na een reboot via 800*600 wss de drivers gewoon opnieuw installeren, en kiest XP zelf de goede resolutie.
Veilige modus zal je inderdaad helpen. Op eenzelfde manier heb ik perongeluk weleens 'extern HD-scherm' oid ingeschakeld, en toen zag ik alleen maar de linkerbovenhoek van het scherm. Ook ik heb toen een topic geopend, maar daarvoor zelfs alle mogelijke ingewikkelde workarounds geprobeerd. Ook ik was de veilige modus ineens vergeten
ik ben dus niet de enige die veilige modus vergeet (gelukkig)
Voor de volgende die dit heeft, bij mij hielp het om de monitor achter de andere dvi-poort te doen!..
Pagina: 1